Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Veho Eesti tõusis trükireklaami edetabelis 100 koha võrra
Veho Eesti on huvitav ettevõte just seetõttu, et ta ei kasuta reklaami planeerimisel ehk siis meediavaliku ja -mahu osas meediaagentuure, vaid püüab oma jõududega hakkama saada.
Veho Eesti turundusjuht Karin Eek ütles, et suunavad ideed meediakasutuse kohta saadakse emafirmalt - Soome Veholt.
"Oleme need ideed kohandanud Eesti turule ja teinud oma valikud," selgitas Eek reklaami korraldamist.
Kuna Veho Eesti on välja valinud konkreetsed meediakanalid ja on saanud ka nende kanalite nn võtmekliendi staatuse, siis on suudetud välja kaubelda head ja kasulikud tingimused.
"Kasutame eelkõige ära lepingulised mahud ja vastavalt vajadusele võimendame seda, kaasates veel erinevaid meediakanaleid, lähtudes eelkõige väljaande tiraaEist ja levist," lisas Eek.
Veho Eestil on ka erinevalt mõnest teisest reklaamijast "kaks rahakotti": oma turunduseelarve ja kaubamärgi omanike turunduseelarve. Mudeli- ja margireklaami tehakse Eegi sõnul tehase finantstoel. Edasimüüja reklaami tellitakse aga väga vähe, eelkõige jäävad need kulud seotuks üritusturunduse projektidega.