• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,23%5 967,11
  • DOW 300,01%42 175,88
  • Nasdaq −0,48%19 452,22
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,23%5 967,11
  • DOW 300,01%42 175,88
  • Nasdaq −0,48%19 452,22
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 19.10.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veho Eesti tõusis trükireklaami edetabelis 100 koha võrra

Veho Eesti on huvitav ettevõte just seetõttu, et ta ei kasuta reklaami planeerimisel ehk siis meediavaliku ja -mahu osas meediaagentuure, vaid püüab oma jõududega hakkama saada.
Veho Eesti turundusjuht Karin Eek ütles, et suunavad ideed meediakasutuse kohta saadakse emafirmalt - Soome Veholt.
"Oleme need ideed kohandanud Eesti turule ja teinud oma valikud," selgitas Eek reklaami korraldamist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuna Veho Eesti on välja valinud konkreetsed meediakanalid ja on saanud ka nende kanalite nn võtmekliendi staatuse, siis on suudetud välja kaubelda head ja kasulikud tingimused.
"Kasutame eelkõige ära lepingulised mahud ja vastavalt vajadusele võimendame seda, kaasates veel erinevaid meediakanaleid, lähtudes eelkõige väljaande tiraaEist ja levist," lisas Eek.
Veho Eestil on ka erinevalt mõnest teisest reklaamijast "kaks rahakotti": oma turunduseelarve ja kaubamärgi omanike turunduseelarve. Mudeli- ja margireklaami tehakse Eegi sõnul tehase finantstoel. Edasimüüja reklaami tellitakse aga väga vähe, eelkõige jäävad need kulud seotuks üritusturunduse projektidega.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele