Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Remondihinna tõus lükkub jaanuarisse

    Valdavalt tuuakse põhjuseks, et remonditeenust tarbivad transpordifirmad on niigi hinnasurve all ning vastu tulles nende soovidele hinnatõusu sellel aastal oodata ei ole.
    ?Meil endil on püsikulud samuti tõusnud ja kuna transpordisektor ehk meie kliendid on niigi surve all, siis püüame neile võimalikult palju vastu tulla,? lausus Scania Eesti töökoja juhataja Tarmo Allemann. ?Seetõttu oleme sunnitud ise leidma võimalusi, kuidas kokku hoida, sest ka meie oleme kütusehinnast sõltuvad.
    Lisaks eelpool nimetatule veel oskustööliste palgakasv ning kommunaalteenuste hindade tõus. Kuidas kõiki osapooli rahuldava tulemuseni jõuda, ongi praegu põhiküsimus,? sõnas Allemann.
    Tartus resideeruva OÜ Truck Trading Estonia ostu- ja müügijuht Madis Kollak kinnitas, et firma tõstis remondi tunnihinda eelmisel nädalal, 225 kroonilt 250 kroonile ehk 10%.
    ?Tingitud oli see eelkõige töötajate palgatõusust ning kõrgest kütusehinnast, mitte konkurentide tegevusest või nende hindadest,? on Kollak veendunud. Enamasti sõltuvad remondihinnad töö keerukuseastmest ning seeläbi ka vajamineva tööjõu oskustest, tööriistapargi suurusest.
    ASi Silberauto juhatuse liikme Eero Mõtliku sõnul neil üldist hinnatõusu sellel aastal plaanis ei ole. ?Jälgime pidevalt turusituatsiooni, see tundub hetkel olevat suhteliselt stabiilne. Küll aga on plaanis ühtlustada meie võrguettevõtete siseselt hindu,? lausus Mõtlik.
    Mis aga puudutab varuosade hindu, siis need sõltuvad tehaste kehtestatud hindadest, mis ei ole otseses sõltuvuses kohalikest oludest ning hinnavõrdlustest konkurentidega.
    Kõige eelneva taustal on veofirmad raskes seisus, sest masinaid tuleb niikuinii remontida, olenemata hindadest.
    ?Probleem on selles, et masinad muutuvad järjest keerulisemaks ja põlve otsas neid enam ei paranda. Ametlikke remonditöökodasid on aga vähe. See loobki töökodadele hea pinnase hinna tõstmiseks,? sõnas kümne masinaga opereeriva firma Sivitrans OÜ juhataja Marco Pals.
    Remondijärjekorrad on ena­mas­ti neli päeva pikad, sõltudes peamiselt töö iseloomust ning töötajate oskustest ning kvalifikatsioonist.
    Planeeritud tööd saavad enamasti valmis 3?4 päevaga, kiiremad tööd püüavad töökojad aegsamini valmis saada.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.