Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Töötajate soove viib ellu töökeskkonnanõukogu

    Töökeskkonnanõukogu (TKN) on vastavalt seadusele moodustatud tööandja ja töötajate esindajate koostöökogu, mille eesmärk on analüüsida ettevõtte töötingimusi ja koostada tööandjale ettepanekuid tööohutuse ja töötingimuste parandamiseks.
    ?Coca-Cola HBC Eesti näeb töökeskkonna nõukogul kahte olulist rolli. Esiteks seadusest tulenev eesmärk teha ettepanekuid töötingimuste parandamiseks, mistõttu nõukogu on kaasatud töökeskkonna riskide hindamisse, ? ütles Coca-Cola HBC Baltikumi personalijuht Kadi Tartu.
    Lisaks peeti õigeks laiendada nõukogu tegevusvaldkonda ja nõukogu on ühtlasi töötajate esinduskogu, kes otsustab, milline on töötajate soodustuste ja toetuste süsteem meie ettevõttes.
    TKNile anti volitus teatud eelarve raames otsustada ise, milliseid toetusi ettevõte oma töötajatele teeb. Selle aasta septembris korraldati kaks üritust.
    Esimese üritusena korraldas nõukogu ettevõtte töötajate esimesse klassi minevatele lastele vastuvõtu, mille raames toimus ekskursioon tehases ning lastele kingiti koolikotid koolitarvete ning meenetega.
    Saadud tagasiside lastelt ja lapsevanematelt oli väga positiivne, mistõttu ootame huviga juba järgmist 1. septembrit.
    Järgmisena võeti kavva osalemine ühel sügisjooksul.
    Hoolimata ülilühikesest etteteatamisajast haaras mõttest kinni 15 huvilist, kes osales lõbusas meeleolus kena päikesepaistelise ilmaga toimunud mõnusal jooksuüritusel. Hinnates osalejate positiivseid emotsioone, võib väita, et järgmistel sellelaadsetel üritustel on meie ettevõttest oodata veelgi suuremat hulka osalejaid.
    Coca-Cola HBC vaatab sellel aastal värske pilguga üle, mida on täiendavalt võimalik teha töötajate pühendumise suurendamiseks.
    ?Töötajad on meie ettevõttele väga tähtsad, mistõttu leiame, et töötajatele mõeldud üritustesse tasub investeerida,? ütles Coca-Cola HBC Baltikumi personalijuht Kadi Tartu. Kuna ettevõtte organisatsioonikultuuri uuringust ilmnes, et töötajad tahaksid näha ka tööandjat pereväärtusi väärtustamas, suunati sellele oma tähelepanu.
    ?Kuigi ülaltoodud nimekiri on küllaltki muljetavaldav, kutsub TKN ettevõtte töötajaid jätkuvalt avaldama oma arvamust nii antud projektide kohta kui ka ettevõtte töökeskkonna kohta üldiselt. Teretulnud on kõik mõtteavaldused: kiidusõnad, huvitavad ettepanekud, tähelepanu juhtimine kitsaskohtadele. Ainult läbi aktiivse tagasiside saame me pakkuda välja lahendusi, mis meie töökeskkonna paremaks muudavad,? ütleb Coca-Cola HBC Eesti töökeskkonnanõukogu esimees Kristian Kaljumäe.
    Kaljumäe sõnul on järgmiste üritustena kavas korraldada laste jõulupidu, Coca-Cola sünnipäev, vastlapäev ning võtta osa mõnest massispordiüritusest.
    Samas ei tegele töökeskkonnanõukogu ainult ürituste korraldamisega, vaid tõesti ka töökeskkonna parandamisega, nagu nõukogu nimetusestki lähtub.
    ?Eelmise aasta lõpul said kontoritöötajad uued toolid, uuendatud peaksid saama ka tootmistöötajate pesemis- ja riietusruumid,? loetleb Kaljumäe.
    Töökeskkonnanõukogu on ettevõtte partner, kuna avatud suhtumine töötaja ja tööandja vahel annab ettevõttele olulist tagasisidet.
    Coca-Cola HBC Eestis töötab ligi 250 töötajat, kelle arvamus on oluline.
    Seaduse järgi on töökeskkonnanõukogu tööandja ja töötajate esindajate koosolek, kus lahatakse tööohutuse ja töötervishoiu probleeme.
    Minu arvates võiks ta lisaks olla töötajate hääletoru, mis konsolideerib ja konkretiseerib töötajate mured ning probleemid, pakub välja lahendusi ning edastab need juhtkonnale.
    TKN peaks olema kaasatud suuremat töötajate gruppi puudutavate küsimuste arutamisele. Kui töötajad suhtleksid aktiivselt TKNi vahendusel tööandjaga, oleksid selle tulemusel muudatused ettevõttes mõlemaid pooli arvestavad ning seetõttu ka efektiivsemad.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.