• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 15.02.06, 07:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Haigekassa võitleb reklaamiga laste liigse magusalembuse vastu

Järjekordse reklaamikampaaniaga välja tulnud haigekassa hoiatab teismelisi seekord liigse magusa söömise eest.
Nädala algusest telekanalites jooksvas 11–15aastastele noortele suunatud reklaamklipis muutub õbluke tüdruk limonaadide ja kommide sajus mõne hetkega paksuks, olles niimoodi hoiatav näide magusaga liialdamisest, kirjutab Postimees.
Reklaami sündi kommenteerinud haigekassa tervishoiuspetsialist Sirje Vaask ütles, et praegune noorte põlvkond toitub ebatervislikumalt kui varasemad.
«Paljud söövad koolilõuna asemel saiakesi ja joovad magusaid karastusjooke. Sellele lisandub vähene kehaline aktiivsus, mis võib viia varase rasvumiseni,» rääkis ta. Lisaks põhjustab liigne magusasöömine diabeeti ehk suhkurtõbe.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tegemist on juba teise haigekassa noortele suunatud kampaaniaga. Eelmise aasta lõpus jooksis nii teles kui ka raadios alkoholivastane reklaam «Mis sa ennast lõhud». Kevadel peaks eetrisse jõudma kolmaski kampaania, mis peaks noori suitsetamisest eemale tõrjuma. Kolm kampaaniat maksavad kokku miljon krooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele