• OMX Baltic0,37%270,27
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,59%1 710,62
  • OMX Vilnius0,27%1 031,45
  • S&P 5000,00%5 751,13
  • DOW 300,00%42 080,37
  • Nasdaq 1,45%18 182,92
  • FTSE 1000,13%8 201,27
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,54
  • OMX Baltic0,37%270,27
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,59%1 710,62
  • OMX Vilnius0,27%1 031,45
  • S&P 5000,00%5 751,13
  • DOW 300,00%42 080,37
  • Nasdaq 1,45%18 182,92
  • FTSE 1000,13%8 201,27
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,54
  • 15.02.06, 07:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Haigekassa võitleb reklaamiga laste liigse magusalembuse vastu

Järjekordse reklaamikampaaniaga välja tulnud haigekassa hoiatab teismelisi seekord liigse magusa söömise eest.
Nädala algusest telekanalites jooksvas 11–15aastastele noortele suunatud reklaamklipis muutub õbluke tüdruk limonaadide ja kommide sajus mõne hetkega paksuks, olles niimoodi hoiatav näide magusaga liialdamisest, kirjutab Postimees.
Reklaami sündi kommenteerinud haigekassa tervishoiuspetsialist Sirje Vaask ütles, et praegune noorte põlvkond toitub ebatervislikumalt kui varasemad.
«Paljud söövad koolilõuna asemel saiakesi ja joovad magusaid karastusjooke. Sellele lisandub vähene kehaline aktiivsus, mis võib viia varase rasvumiseni,» rääkis ta. Lisaks põhjustab liigne magusasöömine diabeeti ehk suhkurtõbe.
Tegemist on juba teise haigekassa noortele suunatud kampaaniaga. Eelmise aasta lõpus jooksis nii teles kui ka raadios alkoholivastane reklaam «Mis sa ennast lõhud». Kevadel peaks eetrisse jõudma kolmaski kampaania, mis peaks noori suitsetamisest eemale tõrjuma. Kolm kampaaniat maksavad kokku miljon krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.24, 14:49
Sustinere: toote mõju tuleb jälgida kogu väärtusahelas
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele