• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 02.01.07, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

K-kohukesel on alanud sooduskampaania

Nädal aega Säästumarketis hinnaga 2.20 müügil olnud K-kohuke oli AS Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul vaid Säästumarketi sooduskampaania, mida kauplusekett erinevatele toodetele pidevalt korraldab.
Eesti Päevalehe küsimusele, et kas K-kohukesel on perioodil enne valimisi veel tulemas taolisi kampaaniaid, vastas Kambura esmalt: „Ma ei saa aru, miks K-kohukest valimistega seostatakse.”
„K-kohuke loodi selleks, et Kohukese brändile tähelepanu pöörata ja see on õnnestunud,” ütles Kambura. 2005. ja 2006. aasta tulemusi võrreldes kasvas Kohukese brändi kandvate toodete müük 22 protsenti.
Kambura sõnul on hetkel lahtisi otsi ning pakkumisi on tema sõnul tehtud. „Konkurents on suur, kuid me pöörame tähelepanu rohkem kvaliteedile ning ei saa igasuguste hinnapakkumistega alati nõus olla.” Näiteks VP Market müüb kohukesi madalama hinnaga kui 2.20 krooni ehk hinnaga 1.90 krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Riigiprokuratuur lõpetas kriminaalmenetluse, mille käigus uuriti, kas K-kohukese reklaamiga on Eesti Keskerakond võtnud vastu varjatud annetuse. Kaitsepolitsei poolt läbiviidud kriminaalmenetluse käigus kogutud materjalidest nähtub, et AS Idea AD ning AS Kohuke kasutasid teadlikult ära Eesti Keskerakonna sümboolikat ning nad soovisid kohukesele teha võimalikult sarnase kujundusega reklaami.
Samas ei leitud tõendeid, et Eesti Keskerakonna liikmed oleks sõlminud või tellinud nimetatud äriühingutelt K-kohukese reklaami oma valimiskampaaniaks või muul ebaseaduslikul viisil selle vastu võtnud varjatud annetusena.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele