Täna hommikul tulid Eesti Raudtee
aktsiad üle riigi omandisse, teatas Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeerium.
Tehingu lõpetamiseks allkirjastasid riiki esindav vandeadvokaat Tarmo Sild ning Eesti Raudtee senise eraosaniku BRSi esindajad tehniliste ülekannete lepingu, kus oli täpne kirjeldus, kuidas erastamislepingu lõpetamine aset leiab. Lisaks allkirjastati deposiidileping, millega BRS deponeeris riigi võimalike nõuete katteks 50 miljonit krooni, ning rahvusvahelistes vahekohtutes menetletavatest vastastikustest hagidest loobumise taotlused.
Samas viidi läbi ka Eesti Raudtee erakorraline üldkoosolek 2004. ja 2005. aasta majandusaasta aruannete kinnitamiseks ilma ümberhindluseta ning anti vastastikku korraldused ühelt poolt aktsiate ning teiselt poolt 2,35 miljardi kroonise hüvitise ülekandmiseks.
Seotud lood
Raudteest loobuma pidanud Edward Burkhardt
ei plaani norus näoga siinset tolmu jalgelt pühkida, vaid kaalub panuse andmist
Rail Baltica väljaarendamisse, kirjutas Äripäev.
Ehkki Eesti Raudtee enamusaktsiate erastamisega kaasnesid skandaalid ja viis aastat hiljem raudtee taasriigistati, ei pea agentuuri kauaaegne juht Väino Sarnet EEA viimast suuremat tehingut ebaõnnestunuks.
Eesti Raudtee uueks juhiks tõusva Kaido
Simmermanni sõnul läheb kinnisvara müügist saadud tulu eelarve täitmiseks.
Riigikogu kiitis täna 56 poolthäälega heaks
Eesti Raudtee tagasiostmist puudutava eelnõu, selle vastu oli 13 saadikut.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.