• OMX Baltic0,05%299,19
  • OMX Riga−0,24%889,76
  • OMX Tallinn−0,03%2 057,21
  • OMX Vilnius0,21%1 205,82
  • S&P 5000,61%6 263,26
  • DOW 300,49%44 458,3
  • Nasdaq 0,94%20 611,34
  • FTSE 1001,17%8 970,47
  • Nikkei 225−0,44%39 646,36
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,28
  • OMX Baltic0,05%299,19
  • OMX Riga−0,24%889,76
  • OMX Tallinn−0,03%2 057,21
  • OMX Vilnius0,21%1 205,82
  • S&P 5000,61%6 263,26
  • DOW 300,49%44 458,3
  • Nasdaq 0,94%20 611,34
  • FTSE 1001,17%8 970,47
  • Nikkei 225−0,44%39 646,36
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,28
  • 22.01.07, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediahindade tõus kasvatab turunduseelarveid

Ettevõtted peavad arvestama suurema turunduseelarvega, kuna reklaamihinnad kasvavad kuni 30%.
Kõige enam kasvasid tele- ja internetireklaami hinnad. Media House arendusjuhi Hanno Kindeli hinnangul kallines eelmise aastaga võrreldes telereklaami hinnakiri keskmiselt 25-30% ja välimeedia maksumus 15%.
BBDO Zavod tegevjuht Marek Reinaasi sõnul suurenevad turunduseelarved igal aastal ja 2007 pole seetõttu erandlik. Reinaasi sõnul on ettevõtte käive ja turunduseelarve üldjuhul juba seotud ja turunduseelarve moodustab protsendi käibest. Reinaasi sõnul on ettevõtted mõistnud, et turundus ja kommunikatsioon on keerulisem, kuna tarbijakäitumine on muutunud ja tehnoloogia areneb. "Enam ei saa eelmise aasta plaani kopeerida, vaid tehakse kolme aasta strateegilisi turundusplaane," sõnas Reinaas. "Ülesanded on muutunud raskemaks," lisas Reinaas. "Praegu räägitakse eesmärkides juba protsendipunkidest."
Loe pikemalt homsest Äripäeva turunduse rubriigist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 6 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele