• OMX Baltic0,02261,66
  • OMX Riga1,33877,47
  • OMX Tallinn−0,161 694,11
  • OMX Vilnius0,15987,68
  • S&P 5000,95 457,16
  • DOW 301,0540 767,28
  • Nasdaq 0,6816 803,98
  • FTSE 1001,098 270,84
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,99
  • OMX Baltic0,02261,66
  • OMX Riga1,33877,47
  • OMX Tallinn−0,161 694,11
  • OMX Vilnius0,15987,68
  • S&P 5000,95 457,16
  • DOW 301,0540 767,28
  • Nasdaq 0,6816 803,98
  • FTSE 1001,098 270,84
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,99
  • 22.01.07, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediahindade tõus kasvatab turunduseelarveid

Ettevõtted peavad arvestama suurema turunduseelarvega, kuna reklaamihinnad kasvavad kuni 30%.
Kõige enam kasvasid tele- ja internetireklaami hinnad. Media House arendusjuhi Hanno Kindeli hinnangul kallines eelmise aastaga võrreldes telereklaami hinnakiri keskmiselt 25-30% ja välimeedia maksumus 15%.
BBDO Zavod tegevjuht Marek Reinaasi sõnul suurenevad turunduseelarved igal aastal ja 2007 pole seetõttu erandlik. Reinaasi sõnul on ettevõtte käive ja turunduseelarve üldjuhul juba seotud ja turunduseelarve moodustab protsendi käibest. Reinaasi sõnul on ettevõtted mõistnud, et turundus ja kommunikatsioon on keerulisem, kuna tarbijakäitumine on muutunud ja tehnoloogia areneb. "Enam ei saa eelmise aasta plaani kopeerida, vaid tehakse kolme aasta strateegilisi turundusplaane," sõnas Reinaas. "Ülesanded on muutunud raskemaks," lisas Reinaas. "Praegu räägitakse eesmärkides juba protsendipunkidest."
Loe pikemalt homsest Äripäeva turunduse rubriigist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele