• OMX Baltic0,12%263
  • OMX Riga−0,36%877,57
  • OMX Tallinn0,16%1 695,25
  • OMX Vilnius0,12%1 003,56
  • S&P 5001,7%5 713,64
  • DOW 301,26%42 025,19
  • Nasdaq 2,51%18 013,98
  • FTSE 1000,91%8 328,72
  • Nikkei 2251,95%37 880,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,93
  • OMX Baltic0,12%263
  • OMX Riga−0,36%877,57
  • OMX Tallinn0,16%1 695,25
  • OMX Vilnius0,12%1 003,56
  • S&P 5001,7%5 713,64
  • DOW 301,26%42 025,19
  • Nasdaq 2,51%18 013,98
  • FTSE 1000,91%8 328,72
  • Nikkei 2251,95%37 880,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,93
  • 23.01.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamileid: Kuni -50%

Minu viimase viiekümne aasta lemmikreklaamid ripuvad Pärnus ühe Rüütli tänava hilbupoe akendel.
Suured punased pinnad valge tekstiga: "Kuni -50%". Proportsioonid on ideaalsed, font vaoshoitud, kompa nagu rusikas auku, millel me pikemalt ei peatu.
Lehes ja telekas pole ma kunagi midagi nii hingekosutavat näinud. Täiusele kõige lähemal on Ehitus Service/Aiaparadiisi trükireklaam Suurpuhastus! (SL Õhtuleht, 19. jaan lk 7). Trükitehniliselt parim võimalik oranž meie lõputus valimiseelses mudas mõjub sama toniseerivalt kui Rafaeli parimad esitused. Pean silmas Rafael Nadali.
Vähesest piisab. Üks ainus miinusmärk õiges kohas ja rohkem polegi vaja. Milleks meile kõik see fotograafia, arvutigraafika, pildiilu ja tekstivada.
Pole tarvis segadust tekitada. Tõde on alati üks ja sealjuures väga lihtne. Iga kiriku tornis on rist. Lihtsalt rist. Pole seal jalgratast ega pitspesu ja pole vajagi.
Kusjuures käesoleva reklaami moraalne pale on vähimagi plekita.
Aiaparadiiside propageerimine annab maaomandita linnakehvikutele võimaluse meenutada elavat loodust, privaatsust, vaikust, punast õhku ja linnulaulu.
Jääb lootus, et püsiväärtuste ersatsversioonid ei kao veel niipea ostukorvidest.
-50% maailmas on hea elada. Vähem kohustusi, vähem laene, vähem vastutust, vähem painajaid ja häirivaid mõtteid. Kuni poole vähem valet. Kuni poole vähem korruptsiooni. Kuni poole vähem sõda. Hea reklaam heidab kaelast müügisurve rangid ja elab oma elu.
Ela hästi ja kuni 50% kauem kui teised.
Autor: Sven Kivisildnik

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele