MarkITi käive Eestis oli 143 miljonit krooni, Baltimaades kokku 169 miljonit krooni ja Soomes 111 miljonit krooni.
Kasumit teeniti 5,2 miljonit krooni.
"MarkIT käibe hüppeline kasv tuleneb ühelt poolt aasta alguses omandatud ettevõtete ühendamisest ja teiselt poolt tugevast orgaaniliselt kasvust," lausus MarkIT müügijuht Lauri Haav. "IT-toodete hankimine on osa ühe organisatsiooni igapäevasest tegevusest ja ostuprotsessis aitab internet aega ja raha kokku hoida. Eestis oleme täna kindlalt suurim IT-toodete pakkuja äriklientidele."
MarkIT tegevjuhi Andres Agasilla sõnul on ettevõtte 2007. aasta peamisteks eesmärkideks e-hankekeskkonna arendamine nii Eestis kui ka teistel turgudel ning aasta esimeses pooles tegevuse alustamine Tšehhis, Slovakkias ja Sloveenias. Ettevõte investeerib järgmise 18 kuu jooksul keskkonna ja teenuste arendusse ning Kesk- ja Ida-Euroopa turgudel tegevuse alustamisse üle 30 miljoni krooni.
Möödunud aasta alguses omandas MarkIT Soome ettevõtte E-Kanava ja enamusosaluse firmas Zebra Infosüsteemid. Detsembris teatati vähemusosaluse müügist Skype'i kaasasutajate loodud investeerimisfirmale Ambient Sound Investments.