Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2006. aastal 1,355 miljardi kroonini. Kogukasv 2005. aastaga võrreldes oli 18%.
Turu suurest kasvust said osa kõik meediatüübid, kusjuures interneti reklaamimaht suurenes 66% võrreldes 2005. aastaga.
Eelmise aasta olulisemad arengud toimusid trükimeedias, mille reklaamipinna maht kasvas 5%. Ühest küljest alustasid tegevust uued ajakirjad (Naisteleht, Profiköök, Sport+), teisalt kinnitasid kanda eelmise aasta uued tulijad (ajalehtedest venekeelne Postimees ja nii eesti- kui ka venekeelne Linnaleht, ajakirjadest Dilemma, Oma Maitse, Ruum jt).
Kõige rohkem raha on lisandunud telereklaami - sekundite arv on kasvanud umbes veerandi võrra, seda eelkõige päevase aja (kell 10-16) arvel, mil sekundite arv on kahekordistunud.
Enim reklaamitud tooteharud olid mobiilside, autod, jaekaubandus, töö ning kontserdid, mis moodustasid ligi veerandi meediareklaamituru aastamahust. Peaaegu kolmandik turule juurde tulnud lisarahast pärines tööpakkumiste, autode, mööbli, mobiilside ja kinnisvara sektorist.
Autor: Külli Esko
Seotud lood
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.
Enimloetud
4
Lembit Lump: ei tohiks keegi kuri olla
5
Omanik kaebas Viimsi valla kohtusse
Viimased uudised
Ka Michali Reformierakond on vasakkursil
Hetkel kuum
Ennustab riigivõlakirjadele vähest kauplemist
Omanik kaebas Viimsi valla kohtusse
Tagasi Äripäeva esilehele