• OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 500−0,07%5 550,39
  • DOW 30−0,27%40 749,97
  • Nasdaq 0,11%17 415,41
  • FTSE 1000,51%8 235,95
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,66
  • OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 500−0,07%5 550,39
  • DOW 30−0,27%40 749,97
  • Nasdaq 0,11%17 415,41
  • FTSE 1000,51%8 235,95
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,66
  • 20.02.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enim kasvas internet

Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2006. aastal 1,355 miljardi kroonini. Kogukasv 2005. aastaga võrreldes oli 18%.
Turu suurest kasvust said osa kõik meediatüübid, kusjuures interneti reklaamimaht suurenes 66% võrreldes 2005. aastaga.
Eelmise aasta olulisemad arengud toimusid trükimeedias, mille reklaamipinna maht kasvas 5%. Ühest küljest alustasid tegevust uued ajakirjad (Naisteleht, Profiköök, Sport+), teisalt kinnitasid kanda eelmise aasta uued tulijad (ajalehtedest venekeelne Postimees ja nii eesti- kui ka venekeelne Linnaleht, ajakirjadest Dilemma, Oma Maitse, Ruum jt).
Kõige rohkem raha on lisandunud telereklaami - sekundite arv on kasvanud umbes veerandi võrra, seda eelkõige päevase aja (kell 10-16) arvel, mil sekundite arv on kahekordistunud.
Enim reklaamitud tooteharud olid mobiilside, autod, jaekaubandus, töö ning kontserdid, mis moodustasid ligi veerandi meediareklaamituru aastamahust. Peaaegu kolmandik turule juurde tulnud lisarahast pärines tööpakkumiste, autode, mööbli, mobiilside ja kinnisvara sektorist.
Autor: Külli Esko

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele