• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 500−3,06%5 120,83
  • DOW 30−2,9%38 007,52
  • Nasdaq −3,33%15 743,86
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 225−1,3%34 279,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 500−3,06%5 120,83
  • DOW 30−2,9%38 007,52
  • Nasdaq −3,33%15 743,86
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 225−1,3%34 279,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 13.03.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lõpuks ometi!

Ja kui küsida, kes võiks seda üldse teha, siis loomulikult inimesed, kes on selleks kompetentsed. Auto Bild Eestil on need inimesed olemas. On inimene, kes on õppinud telerežiid ja töötanud produtsendina televisioonis, on mitu toimetajat, kel on raadiotöö kogemust ning kes suudavad ka telesaadet juhtida, on toimetajad, kes töötanud autoajakirjanduses juba pikki aastaid jne.
Loomulikult on selliste projektide juures võtmeküsimus, kust leida raha, sest telesaate tootmine ei ole kaugeltki odav ettevõtmine.
Toetajad leiti Statoili ja Mercantile Groupi näol ja nii oldi ühel päeval fakti ees, et pole enam põhjust, miks ei peaks saadet tegema.
Kuna Auto Bild Eesti on ajakiri, mis on keskendunud eeskätt autodele ja sellega seonduvale, siis loomulikult on ka telesaate fookus uutel automudelitel. Kuid mitte ainult. Räägitakse ka mootorratastest, mootorsaanidest, autode ajaloost jne.
Saatesse kutsutakse autosid katsetama inimesed, kellel on konkreetsest autost oma arvamus, samuti üritatakse kogu protsessi vaadelda läbi huumoriprisma ning teha seda kõike võimalikult lihtsalt ja arusaadavalt, et ka täiesti autokauge inimene saaks aru, millest käib jutt.
Teisisõnu peaks saade pakkuma nii huvitavaid ja kasulikke tähelepanekuid autonduse valdkonnast kui ka piisavas koguses meelelahutust.
Teistest sarnastest saadetest eristab seda eeskätt objektiivsus ning sõltumatus autode maaletoojatest. Eetriaja eest ei küsita automüüjatelt sentigi. Seni on pääsenud telesse reeglina vaid need autod, mille müüjad ostavad eetriaega.
Mis puudutab uue saate sisu, siis sealt ei leia mitte ühtegi kinnimakstud lõiku. Saate alguses ja lõpus näidatakse loomulikult toetajate logosid ning kui tuleb reklaamipaus, siis on see reklaamipaus nagu igas teises saateski.
Kuulsates välismaistes autosaadetes on kahtlemata palju sellist, millest tasub šnitti võtta ning seda ka teatud määral tehakse. Kindlasti ei ole aga "Sõidame!" brittide telesaate Top Geari kloon.
Tegu on meestele mõeldud saatega.
Kindlasti aga pole see autopededele mõeldud saade, pigem rahakamale autokasutajale, kes soovib enne lõplikku ostuotsust saada neutraalselt allikalt lisainformatsiooni.
Tutvustatavale auto(de)le võiks saates minuti jagu aega rohkem pühendada. Paha ei teeks ka masinale hinnalipiku n-ö külge riputamine.
Meeldis saate vaba vorm ning spetsialistide kasutamist saab vaid tervitada. Hindeks panen tugeva nelja.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele