• OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,22%35 917,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,43
  • OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,22%35 917,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,43
  • 17.09.07, 17:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Frankfurdis tähelepanu keskpunktis Saksa tootjad

Frankfurdi autonäitus on kindlasti Euroopa massiivseim. Kaheksas hallis ja osadel ka kahel korrusel, näidatakse kogu automaailma olevikku ja tulevikku ning kui aus olla siis väga vähesel määral ka minevikku.
Näitus ise on nii massiivne, et üks kolleegidest mõõtis elektroonilise abimehega esimese päeva kilometraažiks tervelt kolmteist. See pole palava autofännist fotograafi oma, vaid iga külastaja peab sellist ringitrampimist taluma. Samas on nii, et kuigi kontsepte oleks võinud rohkem olla, on ikka vaatamist küllaga ja uudised võtavad aeg-ajalt suu lahti.
Kõige suurem kisa ja kära on raudselt kohalike ehk Saksa autotootjate boksides. Suurimaid uudiseid on neis pea võimatu pildistada, sest saksakeelse pressi tunglemine on segane. Kahtlemata läheb see kõigile avatud päevadel veelgi hullemaks.
Teise koha kisa-kära eest saavad Itaalia tootjate hallid. Uudiseid justkui poelgi, kuid seal võidavad fotograafide südamed pikajalgsed näitsikud.
Tähelepanu köidavad ka pilusilmsed fotograafid, kes ei üritagi autodest üldpilti saada vaid pildistavad detaile. Olgem ausad, need ei ole ajakirjanikud, vaid Hiina autotööstuse spioonid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele