Reisifirma Go Travel omanik ja seikleja
Tiit Pruuli ütles tänases Äripäevas, et kui reisival inimesel on palju aega ja
ta on valmis ekstreemseks seikluseks, siis katsetagu ise, kui tahab mugavust ja
turvatunnet, kasutagu reisibürood.
"Alati on olnud inimesi, kel on aega ja pealehakkamist oma reis ise kokku panna. Minu tähelepanek on, et jõukuse kasvuga hindavad inimesed üha rohkem oma isiklikku aega ja ekspertide nõuandeid," kommenteeris Pruuli.
Tema sõnul on info maht internetis tohutu, selle usaldusväärsus väga varieeruv, nende riskide analüüsimine võtab oskamatul inimesel palju energiat. On inimesi, kes tulevad reisibüroosse tagasi pärast esimese abituse kogemist, siis, kui miskit, mis netis tehtud, ei toimi.
Vabalt võib olla ka nii, et klient ei saa reisi ise kokku õmmeldes sugugi soodsamat lõpptulemust kui reisibüroost, sest reisibüroole maksab komisjoni lennukompanii või hotell, mitte ei võeta seda raha kliendilt.
Lihtsaid asju nagu Tallinna-Helsingi laevapilet oskab igaüks netist osta, aga keerukamad, ümberistumistega ühendused, komplekssed reisid Ameerika mandril näiteks, pangu ise kokku see, kes on endas ikka päris kindel.
"Olen ka ise oma vitsad saanud. Pisikese tähelepanematuse tõttu, mille netist lennupiletit broneerides tegin, pidin lõpuks ostma Euroopast koju saamiseks uue, kahe ümberistumisega äriklassipileti. Teine kord tegin netist laevapileti ja arvasin, et sõidan Itaaliast Horvaatiasse. Maabusin aga üllatuslikult hoopis Albaanias," kommenteeris Pruuli.
Seotud lood
Valmisreisid on mõnusad ja turvalised nagu
lapseistmed, kuigi kaugemad reisid röövivad rahakotist märgatava summa. Kuid
saab ka teisiti!
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.