• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 06.02.08, 17:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Avies: Estonian Airi loobumine meie äri ei mõjuta

Kuuel nädalapäeval Tallinn-Kuressaare liinil lendava Aviesi regulaarliinide mänedžer Inga Rjazanova ütles, et Estonian Airi otsus lennud katkestada neid eriti ei mõjuta.
"No ausalt öeldes see meid eriti ei mõjuta," vastas Rjazanova aripaev.ee küsimusele, "loodan, et meie kliendid on jäänud meie klientideks, ja meil on sobivamad ajad hommikul ja õhtul."
Samas möönis Rjazanova, et suvel jätkuks reisijaid nii neile kui Estonian Airile.
Kui Estonian Air orienteerus Rjazanova hinnangul rohkem Rootsi reisijatele, siis Avies veab peamiselt kuressaarlasi. Loomulikult lendab ka välismaalasi, kuid doteeritud lennufirma on populaarne ka Saaremaalt pärit üliõpilaste seas. Nimelt saavad nad omavalitsuse toel viimase hetke pileteid poole hinnaga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Üliõpilasele maksab viimase hetke pilet 215 krooni," rääkis Rjazanova ja arvestas, et viimase hetke hindu rihtides võib lendamine Saaremaa üliõpilasele bussisõidust odavamgi tulla.
"Inimesed tahavad lennata peamiselt reede õhtul, laupäeval, pühapäeval ja esmaspäeva hommikul," ütles Rjazanova, "need reisid on meil alati täis." Möödunud aasta keskmiseks täituvuseks kujunes 60%, samas oli suvel juhuseid, kus Kuressaare lennuki täituvus püsis nädal aega jutti 80% peal.
"Inimestele meeldiks, kui lennupilet maksaks 100 krooni," kirjeldas mänedžer tingimusi, mil reisijad bussi või oma auto lennusõidu vastu vahetaksid. 50-60protsendilise täituvusega 50kohalist lennukit pidas ta liiga optimistlikuks.
Estonian Air märkis täna, et nad ei soovi tiheda konkurentsi tõttu Tallinn-Kuressaare lende puudutavat statistikat avaldada.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele