• OMX Baltic0,12%293,15
  • OMX Riga−0,04%910,43
  • OMX Tallinn0,01%1 961,53
  • OMX Vilnius0,22%1 230,32
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,23
  • OMX Baltic0,12%293,15
  • OMX Riga−0,04%910,43
  • OMX Tallinn0,01%1 961,53
  • OMX Vilnius0,22%1 230,32
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,23
  • 25.03.08, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Restorani omanik: siiras teenindus varjutab tehnilised vead

Bonaparte´i kohviku, restorani ja Deli omanik Kadri Kroon ütles, et siiras teenindus on parim ning tehniliselt võib alati vigu teha.
„Eelmisel nädalavahetusel Vene tänava kohvikus Josephine, kus teenindajateks olid Vene noormehed,“ vastas Kroon päevaküsimusele „Kus oled head teenindust kohanud?“. „Nad olid väga siirad ja avatud, kuigi neil polnud kogemust,“ lisas ta.
„Mulle meeldib personaalne teenindus. Südamega teenindus on parim, tehniliselt võib alati vigu teha,“ ütles Kroon.
Ta rääkis, et Eestis töötatakse teenindajana lühikest aega ning lühikese ajaga ei jõua profiks saada. „Parimad teenindajad on läinud välismaale kogemuse ja raha pärast,“ lisas Kroon.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele