Amserv Grupi juht Raivo Kütt ütles, et
Saksa Auto 35protsendilise sooduskampaania tõttu langesid kõigi
teiste autode müüginumbrid.
Küti sõnul müüs Saksa Auto ladu tühjaks kahjumiga. "Selle kampaania all kannatasid kõik automüüjad," arvas Kütt. "See oli ette teada, et müük langeb ja eks me arvestasime sellega," rääkis Raivo Kütt ja selgitas, et Eesti väikest turgu mõjutas Saksa Auto kampaania.
Kütt märkis, et järgnevatest kuudest loodetakse paremaid tulemusi ning kokkuvõttes püütakse aastase müügiga jääda 15 000 sõiduauto ühiku kanti.
Kütt leidis, et ametlikud müüginumbrid ei ole ka päris õiged. Tema hinnangul viiakse paljud Eestis ostetud autod teistesse Euroopa riikidesse. "Kuskil kolme-nelja firma müügist läheb pool Eestist välja," ütles ta.
Toyota müüginäitajad, mis vahepeal näisid müügitabeli kõigutamatute kuningatena, on sel aastal oluliselt kukkunud. Jaanuaris kukkus Toyotade müük 84%, 354 autolt 56ni.