• OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,06%6 635,63
  • DOW 300,08%46 180,31
  • Nasdaq 0,2%22 516,11
  • FTSE 1000,05%9 233,14
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,06%6 635,63
  • DOW 300,08%46 180,31
  • Nasdaq 0,2%22 516,11
  • FTSE 1000,05%9 233,14
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • 19.12.09, 16:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Saab? Ei saa...

Kuigi neil Automedia fotodel käib veel täie hooga uue Saab 9-5 universaali testiprogramm, on tänaseks kahjuks selgunud, et prototüübiks too masin jääbki.
General Motors ei leidnud firmale ostjat ning seega lõpetab Saab kui autotootja oma eksistentsi.
Hetkel pole veel teada, mida tehakse juba tootmisküpseks arendatud Saab 9-5 sedaaniga, mainitud peaaegu tootmisküpse universaaliga, linnamaasturiga Saab 9-4x ja praegu tootmises oleva Saab 9-3 mudeliseeriaga. Võimalik, et nende masinate tootmiseks vajalik oskusteave ning seadmed müüakse mõnele kolmandale autotootjale, kes asub nende baasil enda kaubamärgi all sõidukeid tootma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saab 9-5 Estate
6 fotot
  • Saab 9-5 Estate
  • Foto: Automedia

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele