Tamm ütles, et ajakirjad võivad kallineda seetõttu, et reklaamikäibed on langenud, vahendas ERR. "Majanduskriisi saabudes väga oluline osa turust – reklaam – kadus. Isegi kui me arvestame, et reklaami kasv on 15-20% aastas, siis reklaamikäibega 2007. aasta tasemele jõudmisega läheb umbes viis aastat aega. Selle järgi võib küll ennustada, et ajakirjade kallinemine ei ole mägede taga," selgitas ta.
Viimastel kuudel on ilmumise lõpetanud või lõpetamas mitu ajakirja. Ajakirjade Kirjastuse juhi Mart Luige sõnul pole ajakirjade turgu räsinud ainult majanduskriis, vaid ka konkurents, kus mitu ajakirja ei mahu pisikesele turule ära.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.