Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Niveale miljardi euro eest reklaami
Nivea tootja Beiersdorfi kontsern on maikuuks Nivea 100. sünnipäevaks välja kuulutanud firma jaoks kõigi aegade suurima, miljard eurot maksva reklaamikampaania.
Miljard eurot panustatakse reklaami ajakirjades, televisioonis ja tänavaplakatitel. Ligi 75 000 poes üle maailma pannakse üles nõustamis- ja proovimisletid. Tugevalt panustatakse ka internetti, samuti sotsiaalmeediasse Facebooki ja Twitterisse, et jõuda noorte ostjateni. Kampaania üks juhtivaid nägusid poplaulja Rihanna hakkab laulma Nivea laulu, kontsern loosib välja pileteid Rihanna kontsertitele.
Beiersdorfi kontsern on kosmeetika müügi osas Euroopas ja Aasias suurtes raskustes. Plaanis on teha radikaalsed ümberkorraldused sortimendis ning pöörduda tagasi oma juurte juurde, ehk siis keskenduda kehahooldusele ja loobuda kõrgekvaliteedilisest kosmeetikast. Nii lõpetatakse näiteks Nivea huulepulkade ja ripsmetušši tootmine. Hindu vaatamata tooraine hinnatõusule Beiersdorf tõsta ei kavatse.
Sügistalvine hooaeg on käes ja sellega seoses kuulutame taas välja valdkondade ja maakondade TOP-id, kus tunnustatakse Eesti ettevõtluse tublimaid tegijaid. TOPides osalemine annab ettevõttele võimaluse näidata oma majandustulemuste tugevust ja olla nähtav laiemale publikule.