• OMX Baltic−0,32%301,9
  • OMX Riga−0,08%869,21
  • OMX Tallinn−0,16%1 983,54
  • OMX Vilnius0,8%1 207,26
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 100−0,05%8 601,09
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,66
  • OMX Baltic−0,32%301,9
  • OMX Riga−0,08%869,21
  • OMX Tallinn−0,16%1 983,54
  • OMX Vilnius0,8%1 207,26
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 100−0,05%8 601,09
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,66
  • 08.11.11, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sillamäe Truck Stop avas lõpuks väravad

Sillamäe sadama külje all asuv veokite parkla, mida septembri esimestel päevadel pidulikult tutvustati, on oktoobri keskpaigast alates valmis veokite vastuvõtmiseks ja teenindamiseks.
Parkla töölehakkamisega muutus Narvas ka piiriületuskord veokitele. Oktoobri viimasel nädalal hakkasid kehtima muudatused piiriületuse korras neile veokitele, mis ületavad maanteepiiripunkti Narvas.
Ehkki enne seda tekitasid siseministeeriumi nõudmised Narva veofirmadele meelehärmi, sundides neidki Vene piiri ületamiseks oma järjekorra ootamiseks sõitma Narvast Sillamäele, paistab, et oma pöördumisega ministeeriumisse suudeti absurdne olukord ära hoida. 25. oktoobrist kehtestatud korra järgi on enne Eesti-Vene piiri ületust veokid kohustatud läbima Sillamäe ooteala ehk Sillamäe Truck Stopi ja registreerima seal piiriületuse aja. Erisus on tehtud aga Narva vedajatele. Veokid, mis alustavad teekonda Narvast või Narva linna ümbritseva kohaliku omavalitsuse territooriumilt, võivad selleks kasutada Narva linnas paiknevat Transservis-N-i ooteala. Veokid, mis liiguvad piiripunkti ilma eelneva registreerimiseta, saadetakse tagasi Sillamäe ootealale.
Sillamäe sadama projektijuht Heldur Vaher loodab, et Sillamäe Truck Stop avaldab positiivset mõju Eesti riigi mainele. Eesti ei näi lääne veokijuhtidele enam niisuguse džunglina, kus parkima peab ei tea kus ja asjal käima põõsa taga," sõnas ta.
Viimast kinnitab ka Transpordi Ametiühingu läbiviidud vaatlus põhimaanteedel eksisteerivatest veokiparklatest. Ametiühingu esimehe Peep Petersoni sõnul on olukord nutune, sest turvalised ja veokijuhtide vajadustele vastavad parklad on Eestis defitsiit.
Autor: Reesi Unt

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele