• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sillamäe Truck Stop avas lõpuks väravad

    Sillamäe sadama külje all asuv veokite parkla, mida septembri esimestel päevadel pidulikult tutvustati, on oktoobri keskpaigast alates valmis veokite vastuvõtmiseks ja teenindamiseks.
    Parkla töölehakkamisega muutus Narvas ka piiriületuskord veokitele. Oktoobri viimasel nädalal hakkasid kehtima muudatused piiriületuse korras neile veokitele, mis ületavad maanteepiiripunkti Narvas.
    Ehkki enne seda tekitasid siseministeeriumi nõudmised Narva veofirmadele meelehärmi, sundides neidki Vene piiri ületamiseks oma järjekorra ootamiseks sõitma Narvast Sillamäele, paistab, et oma pöördumisega ministeeriumisse suudeti absurdne olukord ära hoida. 25. oktoobrist kehtestatud korra järgi on enne Eesti-Vene piiri ületust veokid kohustatud läbima Sillamäe ooteala ehk Sillamäe Truck Stopi ja registreerima seal piiriületuse aja. Erisus on tehtud aga Narva vedajatele. Veokid, mis alustavad teekonda Narvast või Narva linna ümbritseva kohaliku omavalitsuse territooriumilt, võivad selleks kasutada Narva linnas paiknevat Transservis-N-i ooteala. Veokid, mis liiguvad piiripunkti ilma eelneva registreerimiseta, saadetakse tagasi Sillamäe ootealale.
    Sillamäe sadama projektijuht Heldur Vaher loodab, et Sillamäe Truck Stop avaldab positiivset mõju Eesti riigi mainele. Eesti ei näi lääne veokijuhtidele enam niisuguse džunglina, kus parkima peab ei tea kus ja asjal käima põõsa taga," sõnas ta.
    Viimast kinnitab ka Transpordi Ametiühingu läbiviidud vaatlus põhimaanteedel eksisteerivatest veokiparklatest. Ametiühingu esimehe Peep Petersoni sõnul on olukord nutune, sest turvalised ja veokijuhtide vajadustele vastavad parklad on Eestis defitsiit.
    Autor: Reesi Unt
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Eva Truuverk: Eestist võiks saada rohepöörde Silicon Valley
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Börs: Dow Jones tõusis kaheksa kuu kiireimas tempos
USA aktsiaturgudel oli neljapäeval korralik tõus ning investorid kasutasid omikronitüve murest tekkinud langust ostmiseks, vahendab Reuters.
USA aktsiaturgudel oli neljapäeval korralik tõus ning investorid kasutasid omikronitüve murest tekkinud langust ostmiseks, vahendab Reuters.
Volkswageni autotarkvaraettevõte muudab oma äristrateegiat Eestis
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Madis Toomsalu võimalikust kriisist kinnisvaras: juba tasub karta
„Juba tasub karta,“ ütles LHV Grupi juht Madis Toomsalu kinnisvaraturult terendavaid kriisimärke hinnates. Eelmine kinnisvarakriis tema sõnul küll ei kordu, kuid märke uue krahhini viivast on turul küll.
„Juba tasub karta,“ ütles LHV Grupi juht Madis Toomsalu kinnisvaraturult terendavaid kriisimärke hinnates. Eelmine kinnisvarakriis tema sõnul küll ei kordu, kuid märke uue krahhini viivast on turul küll.