Alyona Stadnik • 4. mai 2012 kell 3:55

Ingmani I kvartali käive kasvas 15%

Käesoleva aasta esimeses kvartalis oli Ingman Jäätiste AS-i jäätisemüük 2011. aasta samast perioodist 15% võrra suurem. Ingmani osakaal Eesti jäätiseturul on ca 20%.

Ingman Jäätiste AS-i 2011. aasta müügikäive ol 5,1 miljonit eurot, mis võrreldes aasta varasemaga tähendas 8% suurust käibekasvu. Ettevõtte kasum eelmisel aastal oli 282 000 eurot.

Algaval jäätisehooajal toob Ingman turule 15 uut toodet, kuid põhiliseks uudiseks on esmakordselt firma ajaloos spetsiaalselt Eesti turu jaoks loodud koorejäätiste seeria “Maius”, mille pakend sündis koostöös Eesti ühe tuntuma naivisti Ave Nahkuriga ning põhineb tema “Meie küla eitede” maaliseerial.

Tänavu maist esindab Ingman Jäätised Eesti turul ka kõiki Unileveri jäätisebrände: Algida, Big Milk, Magnum, Carte d’Or jne ning korraldab nende ligi 30 toote müüki, turundust ja jaotust.

Maailma suurim jäätisetootja Unilever ostis Soomest alguse saanud Ingman Ice Cream Oy AB 2011. aasta lõpul. Ingmani iseloomulikuks jooneks on pikaajalised jäätisevalmistamise traditsioonid, innovatiivne tootearendus ning moodne tehnoloogia. Ingmani kvaliteedistandardid vastavad maailma tipptasemele.?

Puhas ja värske koor on kontserni kõige tähtsam tooraine ja alus kõrgekvaliteediliste jäätiste tootmisel. Ingman on aktiivne peaaegu igas jäätisesegmendis, ettevõte on toonud aastate jooksul esimesena Eesti jäätiseturule palju uusi tooteid, näiteks pakendatud jäätisetuutud, suured vahvlitopsid, premium-jäätised, madala laktoosisisaldusega või täiesti laktoosivabad soja baasil valmistatud jäätised. Ingman on välja töötanud ka jäätisekohvikute keti kontseptsiooni Spice Ice, mis on Eesti tarbijale uueks ja põnevaks jäätiseelamuste paigaks.??

 

Hetkel kuum