Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Firmad aitasid Audi ja BMW langusest üle
Kuigi Euroopas kukkus nõudlus autode järele 2012. aastal järsult, näitavad BMW, Volkswagen ja Mercedes-Benz tõenäoliselt rekordilisi müüginumbreid. Osalt võivad nad selles tänada Deutsche Telekomi.
Saksamaa suurim telekomiettevõte omab kodumaal kokku 38 000 sõiduautot ehk rohkem kui üks auto kahe töötaja kohta ning on nende firmade hulgas, kes lõikab kasu ettevõtetele mõeldud maksusoodustustest, mis on kohalikku autoturgu taas elustanud.
Saksamaa autobüroo KBA andmeil moodustas ettevõtete ostud riigi autoturust läinud aastal 32%, kasvades aastaga 5 protsendipunkti, kirjutab Bloomberg.
Tänu ettevõtete ostudele on Euroopa suurim autoturg püsinud suhteliselt stabiilsena. Müük kukkus mullu umbes 2%, kuigi regiooni peale kokku tehti 19 aasta halvim müügiaasta.
"Ettevõtete autod on Saksamaa autoturul kõige stabiilsem segment," ütles IHS Automotive'i analüütik Christoph Stürmer. "Eraostjatel on palju ebakindlust, kuid ärikliendid on endiselt investeerimas eelmistel aastatel teenitud kasumeid."
Praeguste prognooside kohaselt kukub Saksamaa autoturg 2013 kuuendat aastat järjest. Läinud aastal läks müügiks 3,1 miljonit autot, mis sel aastal peaks kukkuma 3 miljonini.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.