Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
EMT: operaatorit ärge valige hinna järgi
EMT ärikliendi divisjoni juht Jüri Kriisemann ütles täna Best Marketingi konverentsil "Hinnastamise parimad praktikad", et mobiilioperaatori ainult kõneminuti järgi valimine on sama, mis võrrelda naisi rinnaümbermõõdu järgi.
"Hinnata mobiilioperaatorit ainult kõneminuti järgi on sama, mis võrrelda naisi rinnaümbermõõdu järgi või meest kehakaaluindeksi järgi. See ei ole kriteerium, mille järgi peaks valima," lausus ta.
Ta nentis, et 90% klientidest kaotavad nad konkurentidele Tele2-le ja Elisale mitte hinna pärast, vaid emotsiooni pärast. "Minu jaoks on oluline, et klient oleks oma otsusega rahul," nentis Kriisemann.
Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein ütles täna Best Marketingi konverentsil "Hinnastamise parimad praktikad", et ettevõtte müüb iga teise õlle kampaaniahinnaga.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.