• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,78
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,78
  • 06.02.13, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku: iga teine õlu kampaaniahinnaga

Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein ütles täna Best Marketingi konverentsil "Hinnastamise parimad praktikad", et ettevõtte müüb iga teise õlle kampaaniahinnaga.
"Kampaaniatoodete osakaal Saku jaemüügist oli 2007. aastal alla 10%. Täna müüme iga teise õlle kampaaniahinnaga. See ei ole meie otsus, see on turu otsus ehk tarbija ei ole nõus ostma täishinnaga," kommenteeris ta.
Kastein nimetas ka kampaaniajuhtimise põhiküsimused. Need on: kas meil on selge kampaaniate strateegia, mis on vastavuses tootestrateegiaga (bränd, pakend)? Millised on hästitoimivad kampaaniad, lähtudes kampaania müügipotentsiaalist, -mehaanikast ja kuludest? Milline on optimaalne kampaaniaplaan toote ja müügikanali lõikes?

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele