Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Swed: nüüd peaks kõik korras olema
Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivaski sõnul peaks nüüd IT-rike olema kõrvaldatud ning kõik peaks taas korras olema.
"Meil oli sisemine IT-rike, riistavara probleem. Saan öelda nii palju, et kaks seadet ei suhelnud omavahel, sama probleem oli meil ka reedel. Nädalavahetusel üritasime seda korda saada, kuid kahjuks juhtus see probleem täna uuesti. Nüüd peaks see aga korras olema," märkis Siilivask.
Täna hommikul kella 9.30 ajal algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites häired. Samad probleemid esinesid ka möödunud nädala reedel.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.