• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    5 müüti väga rikaste inimeste kohta

    Maailma rikkamatel inimestel silma peal hoidva ettevõte Wealth-X’i avaldatud raport näitab, et paljud superrikaste kohta levivad stereotüüpsed arvamused on lihtsalt müüdid.

    Wealth-X’i raport näitab, et kokku on maailmas umbes 200 000 inimest, kelle varade koguväärtus ületab 30 miljonit dollarit. Ühtlasi omavad need inimesed 27 triljonit dollarit varasid, vahendab Bloomberg.
    Allpool on välja toodud müüdid, mida superrikastele omistatakse:
    1) Nad on kõik oma raha pärinud – Ainult 19 protsenti superrikastest on oma raha täielikult pärinud. 65 protsenti rikastest on ise oma vara teeninud ning 16 protsenti sai osa oma varast pärandusena.
    2) Superrikastel on Ivy League (nimi, mida kasutatakse 8 USA eliitülikooli ühisnimetusena) haridus. – Ainult 3,5 protsenti maailma superrikasest on saanud Ivy League'i hariduse. Samal ajal ei ole 13,6 protsendil sootuks ülikooli haridust.
    3) Nad on kõik investeerimispankurid – Vaatamata sellele, et pangandus- ja investeerimisteenuseid pakkuvate firmadega seotud rikkaid on kõige rohkem, moodustavad nad ainult 19 protsenti superrikastest.
    4) Hiina rikkuse kasv ületab kõiki teisi – Hiinas on jätkuvalt kolm korda vähem superrikkaid kui USAs. Kõige kiiremini kasvava koguväärtusega majandus on Pakistanis.
    5) Nad ei jaga oma rikkust teistega – Keskmine superrikkast filantroop annetab oma elu jooksul 25 miljonit dollarit. Miljardärid annetavad keskmiselt aga üle 100 miljoni dollari.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Alexela haagisetootja töötab tarnekriisi tõttu noateral
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.