Ken Rohelaan • 8. oktoober 2014
Jaga lugu:

Heinar Põldma on unistanud oma rõivabrändi loomisest juba alates 1995. aastast.
Heinar Põldma on unistanud oma rõivabrändi loomisest juba alates 1995. aastast.  Foto: Veiko Tõkman

Põldma Kaubandus tuleb 17. oktoobril välja oma rõivabrändiga, teatas ettevõtte omanik ja tegevjuht Heinar Põldma kaubanduse aastakongressil.

Põldma soovib esitada järgmisel nädalal moeetendusel 60 komplekti rõivaid ning jõuda nendega kauplustesse järgmise aasta kevadel.„Eks kümne aasta pärast võib otsustada, kas see osutub edukaks või mitte,“ ütles Põldma Äripäevale. Ta lisas, et kui bränd osutub ikkagi edutuks ja klientidele ei meeldi, siis see ka lõpetatakse. Kuna Põldmal pole praegu veel selles valdkonnas teadmisi ega oskusi, siis esialgu peab ta kõige tähtsamaks, et iga hooajaga saaks tulemust parandada.Mullu ütles Põldma, et ettevõtte suureks unistuseks on luua oma kodumaine rõivabränd, mis on disainitud ja toodetud Eestis.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt