Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Elron tahab ronge juurde
Elroni juhi Andrus Ossipi sõnul vajab ettevõte täiendavate väljumiste või pikemate koosseisude lisamiseks juurde uusi ronge.Foto: Meeli Küttim
Elron kaalub rongipargi suurendamist, kuna täna töötavad masinad maksimaalse efektiivsusega, ütles ettevõtte juhatuse esimees Andrus Ossip.
Kuigi mõnel liinil on ületäitumust, ei ole seda olemasoleva rongipargi, väljumiste ning sõitjate arvu juures võimalik reisijatele nende soovitud määral muuta, vahendas Elron pressiteates. Peamine leevendusvõimalus on suurendada rongiparki ning kas selleks on täiendavate vagunite või rongide ostmine, peab näitama Elroni analüüs koos tellijaga. "Analüüs peab arvestama riigipoolse dotatsiooni ja Elroni teenitava piletitulu mõistlikku suhet – kas see on lisanduvaid kulusid arvestades otstarbekas või mitte," teatas ettevõte.
„Tänaseks oleme saanud Elroni olemasoleva rongipargi võimalusi arvestades tööle maksimaalse efektiivsusega, mis tähendab, et täiendavate väljumiste või pikemate koosseisude lisamiseks vajame juurde uusi ronge, kuigi ka need võimalused on taristu läbilaskevõimet arvestades piiratud,” ütles Ossip.
Eesti Liinirongid AS on kaubamärgi Elron (
www.elron.ee) all tegutsev riigile kuuluv ühistranspordiettevõte, mis pakub alates 1. jaanuarist 2014 uute Stadler FLIRT elektri- ja diiselrongidega reisijaveoteenust kõigil Eesti siseriiklikel rongiliinidel. Elron teenindab igapäevaselt üle 200 reisi, kasutades selleks 18 elektrirongi ja 19 diiselrongi. Elron plaanib sellel aastal vedada 5,5 miljonit reisijat. Ettevõttes on 285 töötajat.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.