Äripäev • 30 oktoober 2014
Jaga lugu:

Atria: müük kasvab kodu- ja välisturul

Atria sealihatööstus.
Atria sealihatööstus.  Foto: Erik Prozes

Atria Balticu müügikäive oli tänavu kolmandas kvartalis 9 miljonit eurot, kasvades möödunud aasta sama ajaga võrreldes 5,9%.

Atria Eesti ASi juhatuse esimehe Olle Hormi sõnul on jaemüügi kasvu aluseks eestimaisel värskel kvaliteetsel toorainel põhinevate toodete müük.

“Atria on tänavu oluliselt kasvatanud elussigade kokkuostu Eestist, mis on omakorda pannud aluse müügi kasvule nii kodu- kui välisturgudel. Oleme Eestist välja müünud 2700 tonni liha ja loomseid kõrvalsaadusi, millest ca 600 tonni on olnud sealiha ja ca 200 tonni veiseliha,” ütles Horm. Ta ta lisas, et, tapamajas on tehtud teenustööd 1400 tonni, liha töötlemine on kasvanud võrreldes eelmise aastaga ca 1700 tonni.

"Meie sealiha import on sisuliselt lõppenud,” märkis Horm. Euroopas üle jääv väga suur kogus sealiha otsib uusi turge, see ladustatakse või proovitakse turustada koduturul madalama hinnaga, selgitas Horm.

Atria Eesti AS on ligi 400 töötajaga Eesti toiduainekontsern ning seakasvataja. Atria Eestile kuulub kolm kaubamärki: Maks & Moorits, Wõro ja VK. Atria Eesti AS kuulub Soome börsiettevõttele Atria Oy, mille 2013. aasta käive oli 1,411 miljardit eurot ja ärikasum 19,7 miljonit eurot.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt