Maarit Eerme • 18 november 2014
Jaga lugu:

Märksõnad ostukeskuste turundamisest

Viru keskus on kokkusaamiste koht.
Viru keskus on kokkusaamiste koht.  Foto: IOI Europe

Viru keskuse turundus- ja kommunikatsioonidirektor Taivi Koitla tõi turunduskonverentsil Wazzap? välja mõned pidepunktid ostukeskuste turundamiseks tulevaks aastaks.

Koitla rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et ostukeskuste peamine eesmärk on saada majja võimalikult palju külastajaid ning teekonna kauplusse või teeninduskohta kujundab iga kaupleja ise vastavalt tootevalikule, pakkumisele, vaateaknale ja teeninduskoha turunduskommunikatsioonile.

Tallinna kaubanduskeskustes tuleb uuel aastal kaubanduspinda planeeritava Mustamäe keskuse arvelt veelgi juurde. “Uus aasta tõotab tulla vägagi huvitav ning aasta teiseks pooleks on seoses äsjaste uuenduste ja muudatustega kaubanduskeskuste turul loodetavasti olukord selginenud ja positsioonid paika liikunud,” rääkis Koitla.

Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pidepunkte ostukeskuste turundamiseks 2015. aastal. 

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt