• OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,11%8 843,47
  • Nikkei 225−0,75%38 592,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,01
  • OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,11%8 843,47
  • Nikkei 225−0,75%38 592,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,01
  • 09.12.14, 20:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamijad kaotavad pettustega 6,3 miljardit dollarit

Ligi 20 protsenti veebisaitidel tehtud klikkimisi videoreklaamidel ei tee inimesed, vaid arvutid, selgub värskest uuringust. Reklaamipettus läheb veebis reklaamijatele järgmisel aastal maksma hinnanguliselt 6,3 miljardit dollarit, vahendab Bloomberg.
Internet.
  • Internet.
  • Foto: Bloomberg
Võltsvaatamised moodustavad ka ülejäänud reklaamidest ligi 11protsendi suuruse osa. Tihtipeale käib pettus öösiti, mil kaaperdatud arvutite omanikud on magama läinud.
Tulemuseks on see, et nii jae- ja automüüjad kui ka teised ettevõtted maksavad veebireklaami eest, mida inimsilm kunagi ei näe, või näeb makstud klikkide hulgast tunduvalt vähem inimesi, selgub Reklaamijate Assotsiatsiooni uuringust, mille liikmed on näiteks ka Wal-Mart, Ford ja Wendy's.
„Meid röövitakse,“ ütles Bob Liodice, kes on New Yorgis asuva assotsiatsiooni president, mille liikmed kulutavad reklaamile aastas üle 250 miljardi dollari. „Siinkohal ei ole viga süsteemi ebaefektiivsuses või kellegi lohakuses. See on kriminaalne tegevus,“ ütles Liodice.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 29 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele