Kaubandus.ee  • 15 aprill 2015

Kas hinnata subjektiivselt või objektiivselt?

Testostjad, kes hindavad kauplust  Foto: Andres Haabu

Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on rikkalikult. Esimesel on õigus nii kaua, kuni tuleb järgmine ja arvab teisiti, kirjutab arendusfirma Testost.ee juht Eero Palm.

Testostutöös valitseb samuti suur oht minna lihtsama vastupanu teed ja paluda eksperttöö teha testostjal, kes testostu teeb. Tal on õigus seniks, kuni tuleb järgmine ja selle ümber lükkab.

Loe Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee pikemalt, mis on Eero Palmi hinnangul subjektiive ja objektiivne hindamine ning mis ühe või teise kasutamine ettevõttele võib kaasa tuua. 

Hetkel kuum