• OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,6%5 693,65
  • DOW 301,47%41 353,58
  • Nasdaq 1,58%17 991,11
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,52
  • OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,6%5 693,65
  • DOW 301,47%41 353,58
  • Nasdaq 1,58%17 991,11
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,52
  • 22.04.15, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LHV: töötajatel olgu reeglid FBs suhtlemiseks

LHV Panga turundusjuht Margit Kotkas soovitas Best Marketingi seminaril „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“, et ettevõtte maine kahjustamise vältimiseks tuleb töötajatele sotsiaalmeedias suhtlemiseks reeglid kehtestada.
LHV pressikonverents.
  • LHV pressikonverents.
  • Foto: Raul Mee
Sotsiaalmeedias suhtlemiseks tuleb töötajatele kehtestada sise-eeskiri, ütles Kotkas. „Töötajatele tuleb selgitada, millist mõju avaldavad ettevõtte mainele nende isiklikud postitused isiklikel kontodel.“ Samuti on oht ärisaladuse lekkimiseks, lisas ta. On olnud juhuseid, kus töötaja on oma isiklikul kontol avaldanud arvamuse, mis on saanud laia kõlapinna ja kokkuvõttes ettevõtte mainet kahjustanud, lausus Kotkas.
Kotka sõnul peab sotsiaalmeedia kanalil olema moderaator. LHV Pangas näiteks vastutab kanali eest turundusosakond.
Kui ettevõte avab sotsiaalmeedia kanali, saab sellest kohe kliendisuhtluskanal, eriti kui tegu on teenindusettevõttega. Sellega tuleb arvestada, rõhutas Kotkas.
Tema sõnul pole LHV Pank kunagi teinud ühtegi like-kampaaniat Facebookis, sest tahab, et neid jälgiksid need, kes tõesti tahavad just seda ettevõtet jälgida.
Eelkõige suurele hulgale like'idele keskendumist ei soovita ka seminaril esinenud Rootsi turundus- ja tehnoloogiafirma DigitasLBi analüütik Nicholas Bean. „Like on väga odav,“ ütles Bean. Oluline on siiski aktiivne auditoorium, mitte need, kes on like'inud sind uue iPhone'i pärast. Lisaks on nii Twitteris kui ka Facebookis miljoneid valekontosid, mis tähendab, et mingi protsent sinu lehe fännidest on väljamõeldud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele