Kliendi paremaks mõistmiseks joonista tema teekond

30. aprill 2015, 16:22
Kliendi teekond J. Margus Klaari raamatust "How to have your cake and eat it too"
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20150430/NEWS/150439959/AR/0/teenusdisain.jpg

Et mõista, kuidas üks teenus või toode kliendile väärtuslik on, tuleb mõista, mis rolli see tema päevas mängib. Selleks tuleb inimestega rääkida ning selle põhjal saab joonistada kliendi teekonna, soovitab Brand Manuali teenusdisaini konsultant ja partner J. Margus Klaar.

„Ettevõtted, kes tahavad olla konkurentsivõimelised, peavad keskenduma kliendikogemusele: see, mis kliendile tegelikult oluline on.“

Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee intervjuud Brand Manuali teenusdisaini konsultandi ja partneri J. Margus Klaariga.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
30. April 2015, 16:53
Otsi:

Ava täpsem otsing