Maarit Eerme • 3. september 2015 kell 12:30

Kuidas e-ajastul suurendada kaupluse külastatavust?

7 võimalust, kuidas meelitada rohkem kliente kauplustesse  Foto: Raul Mee

Ameerika jaekaubandusekspert Francesca Nicasio kirjutab enda blogis, et ajal, kui e-kaubandus kasvab väga jõudsalt, on kõige olulisemaks saanud kliendi meelitamine kauplusse.

Üheks külastatavuse tõstmise võimaluseks on pakkuda kliendile veebist tellitud kaubale kauplusse järele minemist. See ainult ei suurenda kaupluse külastajate arvu, vaid võib suurendada ka müüki, sest peaaegu pooled nendest, kes toovad kauplusest tellitud kauba ära, on sealt veel midagi lisaks ostnud. 

Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, millised on need 7 võimalust, kuidas klienti poodi meelitada.

Hetkel kuum