• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 05.10.15, 22:38

Disney plaanib Uberi-laadset hinnastrateegiat

Disney kaalub uut hinnastamise plaani, mille kohaselt oleks ettevõtte teemapargi sissepääsu hind kõrghooajal kõrgem ning madalhooajal madalam.
Disney plaanib Uberi-laadset hinnastrateegiat
  • Disney plaanib Uberi-laadset hinnastrateegiat Foto: EPA
Hinnasüsteem sarnaneb näiteks autojagamise teenuse Uberi ning mitmete lennufirmade ja hotellide hinnapoliitkaga, vahendab CNBC.
“Me jätkame pidevat arengut ning meie eesmärgiks on tagada külalistele maailmaklassi kogemus ja teenindus ka kõige kiiremal hooajal,” sõnas Disney pressiesindaja Jacquee Wahler.
“Lisaks pidevale laienemisele, kaalume me ka erinevaid hinnastamisstrateegiaid, mis võiksid aidata hajutada teemaparkide külastatavust terve aasta peale,” lisas ta.
Eesmärgiks on meelitada ligi rohkem inimesi madalhooajal ning nädala sees, et teemapark ei oleks kiireimatel aegadel ehk suve nädalavahetustel ja pühadel liiga ummistunud.
California Disneyland-is maksab päevapilet 99 dollarit ning Floridas asuvas Walt Disney World-is on pileti hinnaks 105 dollarit, olenemata külastamise ajast.
Muudatustele mõeldakse ajal, mil Disney plaanib ehitada oma teemaparkidesse uued osad, mis põhinevad sellistel populaarsetel filmidel nagu "Tähesõjad," "Avatar" ja "Lelulugu."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele