Kadi Neemre • 5. oktoober 2015 kell 19:38

Disney plaanib Uberi-laadset hinnastrateegiat

Foto: EPA

Disney kaalub uut hinnastamise plaani, mille kohaselt oleks ettevõtte teemapargi sissepääsu hind kõrghooajal kõrgem ning madalhooajal madalam.

Hinnasüsteem sarnaneb näiteks autojagamise teenuse Uberi ning mitmete lennufirmade ja hotellide hinnapoliitkaga, vahendab CNBC.

“Me jätkame pidevat arengut ning meie eesmärgiks on tagada külalistele maailmaklassi kogemus ja teenindus ka kõige kiiremal hooajal,” sõnas Disney pressiesindaja Jacquee Wahler.

“Lisaks pidevale laienemisele, kaalume me ka erinevaid hinnastamisstrateegiaid, mis võiksid aidata hajutada teemaparkide külastatavust terve aasta peale,” lisas ta.

Eesmärgiks on meelitada ligi rohkem inimesi madalhooajal ning nädala sees, et teemapark ei oleks kiireimatel aegadel ehk suve nädalavahetustel ja pühadel liiga ummistunud.

California Disneyland-is maksab päevapilet 99 dollarit ning Floridas asuvas Walt Disney World-is on pileti hinnaks 105 dollarit, olenemata külastamise ajast.

Muudatustele mõeldakse ajal, mil Disney plaanib ehitada oma teemaparkidesse uued osad, mis põhinevad sellistel populaarsetel filmidel nagu "Tähesõjad," "Avatar" ja "Lelulugu."

Hetkel kuum