Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liksutov pigistab moskvalastelt järjest rohkem raha välja

    Maksim LiksutovFoto: Erik Prozes

    Veel paar aastat tagasi Äripäeva rikaste TOPi esikümnesse kuulunud Maksim Liksutov on nüüd Moskva aselinnapea, kelle ebapopulaarsed otsused toovad protestijaid tänavale.

    Aselinnapea Liksutovi haldusalasse kuulub liiklus ning viimasel ajal on meedias palju tähelepanu saanud Moskva parkimistariifide tõstmine ja tasulise parkimisala laiendamine.
    Vaatamata sellele, et 6. oktoobril tuli Moskva tänavale umbes 1500 protestijat, kes on tasulise parkimisala laiendamise vastu, lisati 10. oktoobrist Moskva tasulise parkimise alasse veel 95 tänavat. Lisaks on Liksutov rääkinud plaanist hakata parkimise eest raha kasseerima ka kõigi äri- ja kaubanduskeskuste juures ning elamukomplekside hoovides. Protestijate sõnul pole need abinõud kuidagi seotud tipptunni ummikutega – tegemist on fiskaalmeetmega koguda linnakassasse rohkem raha.
    2012. aastal aselinnapeaks asudes rääkis Liksutov transpordireformist, mida ta laialt reklaamis. See sisaldas paljut, alates parkimistasude ülevaatamisest kuni liiklusummikute kõrvaldamiseni. Ometi pole Moskvas ummikute koha pealt midagi muutunud, nendib Venemaa ärileht Vzgljad.
    Väljaanne kirjutab, et nüüd pöördus Moskva linnavalitsus riikliku autoinspektsiooni poole tihendada väiksematel tänavatel parkimiskohti – 2,5 meetri pealt 2,25 meetrile. Linnaisad selgitavad oma kirjas, et parkimiskoha 25 sentimeetri võrra koomale tõmbamine annab mõnel pool võimaluse parkida rohkem sõidukeid, aga mõnel pool laiendada kõnniteed või luua rattarada.
    2014. aastal juba kärpis Moskva parkimiskohtade ruumi, siis näpistati pikkusest – 7,5 meetrilt 6,5 meetrile.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Mihkel Nestor: Saksa majandussurutis ei jäta Eestit puutumata
Euroala mootoriks ristitud Saksamaa majandus on hakanud puterdama. Sealsed hädad mõjutavad negatiivselt ka Eesti eksportijate väljavaadet, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor nädala kommentaaris.
Euroala mootoriks ristitud Saksamaa majandus on hakanud puterdama. Sealsed hädad mõjutavad negatiivselt ka Eesti eksportijate väljavaadet, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor nädala kommentaaris.
Modera näeb uuel salapärasel lepingul edukat jätku
Automüügi kliendihaldusplatvorm Modera teatas üleeile börsiteates, et sõlmis ligi 1 miljoni eurose lepingu rahvusvahelise autotootjaga, kelle nime konfidentsiaalsuse tõttu ei avaldatud.
Automüügi kliendihaldusplatvorm Modera teatas üleeile börsiteates, et sõlmis ligi 1 miljoni eurose lepingu rahvusvahelise autotootjaga, kelle nime konfidentsiaalsuse tõttu ei avaldatud.
Reaalajas börsiinfo
Jaanus Vihand uuest juhikohast: minu jaoks võrdub A. le Coq Tarmo Noobiga
Veerand sajandit A. Le Coqi õlletehast vedanud Tarmo Noopilt võtab 1. septembrist teatepulga üle Jaanus Vihand, kes avas Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis ametivahetuse tagamaid.
Veerand sajandit A. Le Coqi õlletehast vedanud Tarmo Noopilt võtab 1. septembrist teatepulga üle Jaanus Vihand, kes avas Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis ametivahetuse tagamaid.
Vene kodanike sisenemist Eestisse piiratakse juba tuleval nädalal
Eile kiitis valitsus heaks sanktsiooni, millega piiratakse Venemaa kodanikele Eesti viisade väljastamist. Nüüd on teada, et Vene kodanikud ei saa üle piiri alates 18. augustist.
Eile kiitis valitsus heaks sanktsiooni, millega piiratakse Venemaa kodanikele Eesti viisade väljastamist. Nüüd on teada, et Vene kodanikud ei saa üle piiri alates 18. augustist.
Hälvikparkijatest tüdinenud nõuavad liiklusseaduse muutust
Linlased, kes on häiritud renditõukerataste lohakast parkimisest, mis takistab kaasliiklejaid ja tekitab tänavatel ohtlikke olukordi, on asunud koguma allkirju liiklusseaduse muudatuseks, et kaoses korda luua.
Linlased, kes on häiritud renditõukerataste lohakast parkimisest, mis takistab kaasliiklejaid ja tekitab tänavatel ohtlikke olukordi, on asunud koguma allkirju liiklusseaduse muudatuseks, et kaoses korda luua.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.