Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Regio muudab nime
Reach-U tegevjuhi Ülo Säre sõnul väljaspool Eestit Regiot ainult Reach-U nime alla teataksegi.Foto: Lauri Kulpsoo
Pühapäeval oma 25. sünnipäeva tähistav Regio andis teada, et jätkab uue ärinime Reach-U all.
Uus nimi ei ole tegelikult tundmatu – selle kaubamärgi alt on Regio tegutsenud rahvusvaheliselt juba üle tosina aasta, selgitas ettevõte.
„Üle poole meie käibest tuleb välismaalt, kus meid ainult selle nimega teataksegi. Kogu aeg on vaja jagada seletusi, et Reach-U on juriidiliselt hoopis AS Regio kaubamärk. Nüüd on üks selgitamine vähem,“ sõnas Reach-U tegevjuht Ülo Säre.
Reach-U on tegev 34 riigis, luues mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi tarkvaralahendusi.