Äripäev • 8. jaanuar 2016 • 1 min
Jaga lugu:

Regio muudab nime

Reach-U tegevjuhi Ülo Säre sõnul väljaspool Eestit Regiot ainult Reach-U nime alla teataksegi.  Foto: Lauri Kulpsoo

Pühapäeval oma 25. sünnipäeva tähistav Regio andis teada, et jätkab uue ärinime Reach-U all.

Uus nimi ei ole tegelikult tundmatu – selle kaubamärgi alt on Regio tegutsenud rahvusvaheliselt juba üle tosina aasta, selgitas ettevõte.

„Üle poole meie käibest tuleb välismaalt, kus meid ainult selle nimega teataksegi. Kogu aeg on vaja jagada seletusi, et Reach-U on juriidiliselt hoopis AS Regio kaubamärk. Nüüd on üks selgitamine vähem,“ sõnas Reach-U tegevjuht Ülo Säre.

Reach-U on tegev 34 riigis, luues mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi tarkvaralahendusi.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt