• OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 225−1,24%39 353,57
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,87
  • OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 225−1,24%39 353,57
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,87
  • 11.02.16, 07:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti majandus tammub paigal

Esialgsetel andmetel suurenes Eesti sisemajanduse koguprodukt (SKP) mullu neljandas kvartalis võrreldes 2014. aasta neljanda kvartaliga 0,7%, teatab statistikaamet.
Eesti majandus tammub paigal
  • Eesti majandus tammub paigal Foto: PantherMedia/Scanpix
Sesoonselt ja tööpäevade arvuga korrigeeritud SKP kasvas 2015. aasta IV kvartalis eelmise kvartaliga võrreldes 1,2% ja võrreldes 2014. aasta IV kvartaliga 0,9%.
Neto-tootemaksud mõjutasid IV kvartalis SKP kasvu positiivselt. Kasvasid nii tootemaksude laekumine kui subsiidiumite väljamaksed.
Eelmise aasta IV kvartalis välisnõudlus vähenes. Kogumajanduse kaupade väljavedu vähenes võrreldes 2014. aasta IV kvartaliga hinnamõjusid arvesse võttes 4%. Samuti kahanes kogumajanduse kaupade sissevedu, olles reaalarvestuses 3% väiksem kui eelmise aasta samas kvartalis. Esialgsetel andmetel mõjutas Eesti väliskaubandust enim mineraalsete toodete (sh bensiin, diisel, kütteõlid, gaas) ja elektroonikakaupade ekspordi ja impordi vähenemine.
Statistikaamet avaldab eelmise kvartali täpsustatud SKP 10. märtsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 15:24
Tiktokist, tapeedist ja Trumpist: kuidas luua turundusstrateegia 2025. aastaks
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele