Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Autovedajad said karistuse

    Komisjon arutas autovedajate saadetud seletusi.Foto: Andras Kralla

    Autokaubaveo komisjon karistas vedajaid, kelle korraldatud autovedude kontrollimisel nii Eesti kui ka välisriikide teedel oli avastatud raskeid või korduvaid autoveo õigusrikkumisi.

    Raskematest rikkumistest esines enim mootorsõiduki või autorongi lubatud täismassi rohkem kui 20protsendilist ületamist. Nimetatud 25 vedajast kolmel avastati korduvad autojuhi sõidu- ja puhkeaja nõuete õigusrikkumised rahvusvahelistel autovedudel välisriigis. 4 vedaja kohta haldusmenetlus lõpetati, kuna menetluse raames tuvastati, et tegemist ei olnud õigusaktidest tuleneva raske rikkumisega.
    Vedajate esitatud selgitusi arvesse võttes tegi autokaubaveo komisjon järgmised otsused:
    1) 2 vedaja suhtes, kelle autovedudel tuvastati korduvaid mootorsõiduki või autorongi lubatud täismassi rohkem kui 20 protsendilisi ületamisi, otsustas komisjon teha majandusministeeriumile ettepaneku peatada 1 mootorsõiduki tegevusloa kehtivus 2 kuuks ning teisel mootorsõidukil 1 kuuks;
    2) 1 vedaja suhtes, kelle sõitjatevedu teostavatel bussijuhtidel olid ühissõiduki juhtimisel tuvastatud alkoholi lubatud piirmäära ületamised ja liiklusõnnetusest politseile teatamise nõude rikkumine, otsustas komisjon teha majandusministeeriumile ettepaneku peatada 2 mootorsõiduki tegevusloa kehtivuse 2 kuuks;
    3) 2 vedaja suhtes, kelle autovedudel välisriigis oli tuvastatud korduvaid autojuhi sõidu- ja puhkeaja nõuete rikkumisi, otsustas komisjon teha ettepaneku tööinspektsioonile kontrollida ettevõtetes põhjalikumalt autojuhtide töö-, sõidu- ja puhkeaja nõuetest kinnipidamist;
    4) 5 vedaja raskete õigusrikkumiste suhtes otsustas komisjon teha ettepaneku ERAA-le kui autoveo tegevusloa andjale kontrollida nende vedajate vastavust vedaja tegevusalal tegutsemiseks kehtestatud nõuetele.
    Võrreldes 2014. aastaga kasvas raskete rikkumiste arv 2015. aastal oluliselt, teatas majandusministeeriumi veondus- ja liiklustalituse osakond. Kui 2014. aastal tuvastas politsei Eesti teedel kokku 354 rasket autoveoalast rikkumist, siis 2015. aastal oli see arv 493 - kasv 28%.
    Enim on Eesti teedel tuvastatud mootorsõiduki või autorongi lubatud täismassi rohkem kui 20protsendilisi ületamisi, milliste arv 2015. aastal võrreldes 2014. aastaga on kasvanud 14%.
    Rasketest rikkumistest on kõige rohkem kasvanud autovedu ilma kehtiva tehnoülevaatuseta veokitega – 2014. aastal avastati selliseid veokeid 25, 2015. aastal aga 101 (kasv 75%).
    Samuti on kasvanud juhtumite arv, kus autojuht on kasutanud sõidumeeriku tööd häirivat seadet - 42 rikkumist 2014. aastal ning 54 rikkumist 2015. aastal, kusjuures olulisel määral on selliseid rikkumisi tuvastatud välisriikide vedajatel 2015. aastal (20 juhtumit 54st).
    Endiselt esineb ettevõtjaid, kes teostavad tasulist veosevedu ilma nõutava tegevusloata (2015. aastal 32 juhtumit, mis on veidi rohkem kui 2014. aastal). 
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Suurbritannia jagas kümneid litsentse fossiilsete kütuste puurimiseks
Põhjamerel võib naftapuurimine jätkuda kuni kümme aastat üle Suurbritannia valitsuse 2050. aastaks seatud net zero tähtaja, sest fossiilkütuste ettevõtetele on jagatud kümneid uusi litsentse.
Põhjamerel võib naftapuurimine jätkuda kuni kümme aastat üle Suurbritannia valitsuse 2050. aastaks seatud net zero tähtaja, sest fossiilkütuste ettevõtetele on jagatud kümneid uusi litsentse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Elcogen ehitab Tallinna külje alla uue tehase
Tehnoloogiatootja Elcogen rajab Tallinna külje all asuvasse Loovälja Tehnoparki tehase, mis suurendab märkimisväärselt ettevõtte senist tahkeoksiid-kütuseelementide tootmisvõimsust.
Tehnoloogiatootja Elcogen rajab Tallinna külje all asuvasse Loovälja Tehnoparki tehase, mis suurendab märkimisväärselt ettevõtte senist tahkeoksiid-kütuseelementide tootmisvõimsust.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.