Silicon Valley väärtuselt teine idufirma – Airbnb – on välja töötamas dünaamilisi hinnastamissoovitusi ehk tarka hinnastamist ettevõtte majutust pakkuvatele klientidele.
Majutuse pakkujad, kes uue strateegiaga nõustuvad, teenivad Airbnb tootejuhi Joe Zadehi sõnul keskmiselt 13% suuremat kasumit, vahendab CNBC.
Airbnb saab kasumit kõigilt tehingutelt, seega kokkuvõttes tõuseb ka ettevõtte enda kasum. Majutusplatvorm küsib 3% majutuse pakkujatelt ning 6-12% külalistelt.
Ettevõte tugineb soovituste tegemisel enam kui 2 miljoni pakkumise, mis platvormi on üles seatud, hindamisele.
Majutuse pakkujad seavad minimaalse ja maksimaalse hinna ning Airbnb soovitab hinda antud vahemikus. Soovi korral saavad kliendid ka pakutud hinda muuta, kuid pilootprojekti käigus selgus, et 92% kasutajatest jäi platvormi pakutud hinna juurde.
Hinnataset võivad mõjutada nii konkreetses piirkonnas toimuvad üritused kui mugavused, mis ööbimispaigaga kaasnevad, näiteks fööni, wifi, vanni või muude mugavuste olemasolu.
Zadehi sõnul mõjutab öömaja broneerimist kindlasti ka klientide jäetud hinnang ehk mida rohkem positiivseid hinnanguid, seda suurema tõenäosusega broneeritakse ööbimispaik.
Eelmise aasta juunis hinnati Airbnb väärtuseks 25,5 miljardit dollarit.
Uber, mille väärtuseks hinnati jaanuaris 62,5 miljardit dollarit, on ainuke
idufirma Silicon Valley’s, mille väärtus on Airbnb omast suurem.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.