Digitaalses maailmas ongi väga võimsad kasvuvõimalused, möönis Ahti Heinla TransferWise'i edu kommenteerides.  Foto: Raul Mee
Urmo Andressoo • 6. november 2017
Jaga lugu:

Starship Technologies’i juht ja asutaja Ahti Heinla möönis möödunud nädala TransferWise’i 280 miljoni dollarilist rahakaasamist kommenteerides, et kahjuks temal ettevõtte algusfaasis sellesse investeerida ei õnnestunud.

„Taavet peaaegu isegi pakkus seda. Kahjuks ma seda õigel hetkel ei kuulnud ning jäin kõrvale. Idee meeldis mulle kohe, kui sellest kuulsin ning oleksin kindlasti investeerida tahtnud,“ tõdes Heinla ja lisas, et väike investeering on tal läbi Londoni Seedcampi fondi ettevõttesse ikkagi tehtud. Seedcampi kaudu sai TransferWise nimelt aastatel 2011 ja 2012 kaks esimest rahasüsti.

Vastates küsimusele, et kas ta uskus juba algusaastail TransferWise’i võimsasse arengusse, vastas Heinla, et idufirmade edu on raske prognoosida, kuid lisas, et võimalik on selline kasv kindlasti. „Kaugelt rohkemgi, näiteks Skype'il ja Facebookil oli seitsme aastaga rohkem kui 500 miljonit kasutajat. Rumal oleks uskuda, et see oleks võimatu. Digitaalses maailmas ongi väga vinged kasvuvõimalused. Lihtsalt väga vähesed ettevõtted suudavad seda teha,“ kommenteeris Heinla. Just hea teenus, hea tiim ja hea turundus on Heinla sõnul TransferWise’i edu pandiks.

Seitsme aasta vanust TransferWise’i Heinla teiste idufirmadega kõrvutades enam nooreks firmaks ei pea. „Seitse aastat on juba päris auväärne. Samuti pole ettevõte üldse väga suur,“ kommenteeris ta kiiret kasvu.

Küsimusele, kas TransferWise on nüüdseks suuremad riskid seljatanud, vastas Heinla, et ohte ja riske on idufirmades alati rohkem, kui keegi üles lugeda jaksaks. „Keegi ei garanteeri kellelegi edu,“ möönis ta.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt