Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jevgeni Kabanov läks Taxifysse tööle

    Taxify teatas, et ettevõttesse asus tööle IT-ettevõtja ja tarkvarafirma ZeroTurnaround kaasasutaja Jevgeni Kabanov.

    Tartu Ülikooli informaatika doktorikraadiga Kabanovist sai Taxify tootearendusjuht (Chief Product Officer). Ettevõte plaanib aasta lõpuks kasvada pea tuhande töötajani.
    “Taxify on minu jaoks ülipõnev ettevõte, ühelt poolt tehnoloogiliste väljakutsete, teisalt aga haruldaselt suure mõju tõttu, olles igapäevaselt kümnete miljonite inimeste elu osa,” ütles Kabanov pressiteate vahendusel.
    Taxify tegevjuhi Markus Villigi sõnul annab Kabanovi liitumine arendustiimile hoogu juurde. “Aasta lõpuks soovime täna 600 inimesele lähenevat ülemaailmset tiimi kasvatada pea tuhande inimeseni, rõhuga tarkvarainseneridel ja andmeteadlastel. Sealjuures on meie tiim jätkuvalt märksa väiksem kui globaalsetel konkurentidel, ühe inimese mõju on aga sellevõrra suurem,” ütles Villig.
    Põnevaimate väljakutsetena tõi Kabanov välja tehisintelligentsi kasutamist hinna- ja marsruudimudelites ning nõudluse ja liiklustingimuste ennustamisel; kaardirakenduse täiendamist sõitude koondamise (pooling) tarbeks; sõitjate ning juhtide reaalajas kokkuviimise süsteemi parendamist; platvormi kohandamist kümnete ja sadade miljonite kasutajate teenindamiseks ning valmistumist isesõitvate autode peatseks tulekuks.
    Taxifyl on globaalselt üle kümne miljoni kasutaja ning enam kui pool miljonit juhti. 2013. aastal Eestis asutatud ettevõte tegutseb rohkem kui 25 riigis.
    Eestlaste loodud ZeroTurnaroundi ostis eelmise aasta novembris ära USA tarkvarafirma Rogue Wave. Pooled müügihinda ei avalikustanud, kuid Äripäeva hinnangul oli tehingu suurusjärk 50 miljonit eurot. Äripäevale antud intervjuus ütles Jevgeni Kabanov siis, et nii investorid kui ka asutajad jäid rahule. "Eesti ökosüsteemi jaoks on see ka väga hea, sest meil siin pole piisavalt kogenud loojaid ja inimesi, kes oleksid sellise tsükli läbi teinud. Nüüd aga saab mitu sellist inimest, kes asjas sees olid, alustada millegi uue loomist, panustada oma kogemusega. Ökosüsteemi mõttes olen ma väga rahul – ja isiklikus plaanis ka," rääkis ta intervjuus.
  • Hetkel kuum
Asjatundjad: eurotoetuste vennatapp jätkub – kellele see vajalik on?
Riik on jõudnud eurotoetuste tagasinõuetega kulukasse kriisi, nii jätkata ei tohiks, kirjutavad vandeadvokaat Kadri Härginen ja advokaat Mario Sõrm advokaadibüroost Sorainen.
Riik on jõudnud eurotoetuste tagasinõuetega kulukasse kriisi, nii jätkata ei tohiks, kirjutavad vandeadvokaat Kadri Härginen ja advokaat Mario Sõrm advokaadibüroost Sorainen.
Tuuleaktsiatele hakkab peatselt puhuma pärituul
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eurovalimistel soovib osaleda üheksa erakonda ja kuus üksikkandidaati
Riigi valimisteenistusele laekusid tähtajaks üheksa erakonna ja kuue üksikkandidaadi avaldused Euroopa Parlamendi valimistel kandideerimiseks.
Riigi valimisteenistusele laekusid tähtajaks üheksa erakonna ja kuue üksikkandidaadi avaldused Euroopa Parlamendi valimistel kandideerimiseks.
Luman ja Pevkur kutsuvad ettevõtjaid reservväelasi rahaliselt toetama
Kaitseminister Hanno Pevkur ja Riigikaitse Edendamise Sihtasutuse nõukogu esimees Toomas Luman allkirjastasid reservväelaste fondi loomise koostöö memorandumi.
Kaitseminister Hanno Pevkur ja Riigikaitse Edendamise Sihtasutuse nõukogu esimees Toomas Luman allkirjastasid reservväelaste fondi loomise koostöö memorandumi.