Riina Jussila • 22. märts 2019 kell 12:18
Uudised
Ainult tellijale

Mis on sinu ettevõtte "pullisilm" turunduses?

Mitme Norra idufirma asutaja ja suurfirmade tehnoloogiavaldkonna nõustaja ning õppejõud Vidar Andersen esines Eesti suurimal turunduskonverentsil Password ning rääkis start-up kogukondades kasutatavatest meetoditest, mis aitavad firmadel kiiresti klientide tähelepanu võita.

Vidar Andersen esines Eesti suurimal turunduskonverentsil Password.  Foto: Marko Mumm

Andersen tõi välja ingliskeelse termini „bullseye“ (eesti keeles pullisilm), kus keskmine ring sümboliseerib sinu ettevõtte tänase hetke kõige efektiivsemaid turunduskanaleid, sellele järgnev sõõr kanaleid, mis võiksid samuti töötada, kuid mitte nüüd ja praegu ning kolmas sõõr pikemas perspektiivis tulutoovaid samme.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum