• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,63%5 604,14
  • DOW 300,21%40 752,96
  • Nasdaq 1,52%17 710,74
  • FTSE 1000,02%8 496,8
  • Nikkei 2250,51%36 637,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,88
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,63%5 604,14
  • DOW 300,21%40 752,96
  • Nasdaq 1,52%17 710,74
  • FTSE 1000,02%8 496,8
  • Nikkei 2250,51%36 637,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,88
  • 08.01.20, 18:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna trammiliikluse generaalplaan läheks maksma miljardi

Täna avalikustatud Tallinna ja Harjumaa kergrööbastranspordi arendusplaan läheks täielikult realiseerimisel maksma – küll 30 aasta peale hajutatuna – pea miljard eurot. Ambitsioonikas kava pidurdaks aina kasvavat autostumist, kuid "ideaalvariandis" tõenäoliselt siiski ei teostu, kuna on kallis ega leia ilmselt ka poliitilist konsensust.
Majandusminister Taavi Aas ja Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart
  • Majandusminister Taavi Aas ja Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart
  • Foto: Liis Treimann
Superministeeriumis toimunud pressikonverentsil andis esmalt ajakirjanikele plaanist ülevaate töögruppi juhtinud transpordiekspert Hannes Luts. Tema selge sõnum oli – kui tahta saavutada parimat tulemust, peaks tõmbama pidurit autoteede arendamisele ja suunama raha hoopis trammide või metroobusside võrgu loomisse. Viimane ei tähenda nimest hoolimata küll busside maa alla viimist, vaid hoopis neile teatud eritingimuste loomist, mis võimaldaks kiiremaid ühendusi. Uuring peab aga kõige mõistlikumaks siiski just trammivõrgu arendamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.04.25, 18:54
Püsiv puudujääk turul toetab ka edaspidi hõbeda hinda
Hõbe on tänavu hinnatõusult kullale alla jäänud, sest investorid otsivad kullas geopoliitiliste pingete, kaubandussõja ja majanduslanguse riskide vastu kaitset. Samas püsib hõbeda tööstuslik nõudlus tugev ja tänavu on oodata turul suurt puudujääki, mis toetab hinda ka edaspidi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele