• OMX Baltic0,14%262,95
  • OMX Riga0,38%878,87
  • OMX Tallinn0,12%1 694,62
  • OMX Vilnius0,09%1 002,29
  • S&P 500−0,29%5 618,26
  • DOW 30−0,25%41 503,1
  • Nasdaq −0,31%17 573,3
  • FTSE 1000,85%8 323,61
  • Nikkei 2252,13%37 155,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,86
  • OMX Baltic0,14%262,95
  • OMX Riga0,38%878,87
  • OMX Tallinn0,12%1 694,62
  • OMX Vilnius0,09%1 002,29
  • S&P 500−0,29%5 618,26
  • DOW 30−0,25%41 503,1
  • Nasdaq −0,31%17 573,3
  • FTSE 1000,85%8 323,61
  • Nikkei 2252,13%37 155,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,86
  • 08.01.20, 18:13

Tallinna trammiliikluse generaalplaan läheks maksma miljardi

Täna avalikustatud Tallinna ja Harjumaa kergrööbastranspordi arendusplaan läheks täielikult realiseerimisel maksma – küll 30 aasta peale hajutatuna – pea miljard eurot. Ambitsioonikas kava pidurdaks aina kasvavat autostumist, kuid "ideaalvariandis" tõenäoliselt siiski ei teostu, kuna on kallis ega leia ilmselt ka poliitilist konsensust.
Majandusminister Taavi Aas ja Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart
  • Majandusminister Taavi Aas ja Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart Foto: Liis Treimann
Superministeeriumis toimunud pressikonverentsil andis esmalt ajakirjanikele plaanist ülevaate töögruppi juhtinud transpordiekspert Hannes Luts. Tema selge sõnum oli – kui tahta saavutada parimat tulemust, peaks tõmbama pidurit autoteede arendamisele ja suunama raha hoopis trammide või metroobusside võrgu loomisse. Viimane ei tähenda nimest hoolimata küll busside maa alla viimist, vaid hoopis neile teatud eritingimuste loomist, mis võimaldaks kiiremaid ühendusi. Uuring peab aga kõige mõistlikumaks siiski just trammivõrgu arendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele