• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,62%38 548,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,69
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,62%38 548,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,69
  • 05.03.20, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pipedrive omandab Läti ettevõtte

Eesti tehnoloogiafirma Pipedrive alustas ettevõtete omandamist Läti idufirmast Mailigen.
Pipedrive'i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul kaalusid nad pikalt, kuidas tuleks ettevõtteid omandada, et sellest ka kasu oleks.
  • Pipedrive'i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul kaalusid nad pikalt, kuidas tuleks ettevõtteid omandada, et sellest ka kasu oleks.
  • Foto: Liis Treimann
Pärast kümmet aastat tegutsemist on jõudnud müügitarkvara arendav Pipedrive ettevõtete omandamiseni. Nende esimeseks ostutehinguks sai e-turundusega tegelev Läti idufirma Mailigen. Sellega saab Riiast Pipedrive’i viies arenduskeskus, kus hakatakse arendama uut versiooni tarkvarast, mis ühendab müügi ja turunduse. Nii täidab Pipedrive lünga oma tooteportfellis, kus müügitarkvara kõrval oli puudu turunduse tarkvara.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele