• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5001,02%6 037,93
  • DOW 300,88%42 570,48
  • Nasdaq 1,49%19 695,92
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5001,02%6 037,93
  • DOW 300,88%42 570,48
  • Nasdaq 1,49%19 695,92
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • 12.04.21, 13:04

Uuringust selgus neli suurimat ettevõtlust kummitavat probleemi

Nii mõnigi must stsenaarium ja hirm tuleviku ees, mis möödunud kevadel koroonakriisiga sündis, ei osutunud tõeks, kuid püsib neli probleemi, mis võivad nii ettevõtteid raskustesse seada kui tuua kaasa ka inflatsiooni.
Sügiseks võiks mitu pandeemiaga seotud probleemi taanduda, kuid need neli jäävad kardetavasti ka siis pidama, rääkis konjunktuuriinstituudi direktor Marje Josing.
  • Sügiseks võiks mitu pandeemiaga seotud probleemi taanduda, kuid need neli jäävad kardetavasti ka siis pidama, rääkis konjunktuuriinstituudi direktor Marje Josing.
  • Foto: Andres Haabu
“Suurimateks COVID-19 pandeemiast tulenevateks probleemideks ettevõtetele on töötajate puudumine haigestumise või karantiini tõttu, nõudluse nappus, tööks vajalike komandeeringute ärajäämine ja lisanduvad kulud — puhastamine, töö ümberkorraldamine jne. Süvenenud on sisendite tarneprobleemid,” rääkis konjunktuurinstituudi direktor Marje Josing esimese kvartali majanduskonjunktuuri esitlusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele