• OMX Baltic−0,65%301,54
  • OMX Riga−0,11%889,29
  • OMX Tallinn−0,64%2 057,52
  • OMX Vilnius0,06%1 194,91
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,46%8 891,05
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • OMX Baltic−0,65%301,54
  • OMX Riga−0,11%889,29
  • OMX Tallinn−0,64%2 057,52
  • OMX Vilnius0,06%1 194,91
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,46%8 891,05
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • 21.04.21, 18:00

Mööblitootja: igal nädalal potsatab postkasti teade järgmisest hinnatõusust

Hoolimata nõudluse märkimisväärsest kasvust tööstus- ja ehitussektoris on ettevõtjatel keeruline klientide soove täita, sest tööks vajaliku materjali hinnad on kasvanud alates eelmise aasta lõpust kohati üle 70 protsendi. Ja see pole veel kõik: ka soolasema hinnaga leppimine ei pruugi tarneid garanteerida.
Sellise diiavani tootmiseks läheb vaja nii puitu, tulekindlat porolooni, vedrusid kui ka tekstiili, kuid mööblitootjatele tekitab kõige nende materjalide tarnimine  üha suuremat peavalu.
  • Sellise diiavani tootmiseks läheb vaja nii puitu, tulekindlat porolooni, vedrusid kui ka tekstiili, kuid mööblitootjatele tekitab kõige nende materjalide tarnimine üha suuremat peavalu.
  • Foto: Meeli Küttim
„Ühelt tarnijalt saime lühikese aja jooksul kolm teadet, millest igaüks teavitas järgmisest kolme- kuni viieprotsendisest hinnatõusust. Irooniline oli, et hoolimata hinnatõusust kaupa neil pakkuda polnud,“ räägib eritellimusel pehmet mööblit tootva osaühingu Nordicsofa juht Ragnar Mang. Kuigi tema sõnul on nad väiketootjad, keda toorainekriis väga ei mõjuta, siis täiesti puutumata nad siiski madalseisut jäänud pole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele