• OMX Baltic−0,07268,75
  • OMX Riga−1,24913,47
  • OMX Tallinn−0,041 742,16
  • OMX Vilnius−0,32996,34
  • S&P 500−0,165 555,74
  • DOW 30−0,1440 358,09
  • Nasdaq −0,0617 997,35
  • FTSE 100−0,388 167,37
  • Nikkei 225−1,0939 161,43
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,3
  • OMX Baltic−0,07268,75
  • OMX Riga−1,24913,47
  • OMX Tallinn−0,041 742,16
  • OMX Vilnius−0,32996,34
  • S&P 500−0,165 555,74
  • DOW 30−0,1440 358,09
  • Nasdaq −0,0617 997,35
  • FTSE 100−0,388 167,37
  • Nikkei 225−1,0939 161,43
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,3
  • 25.12.21, 12:00

Uut autot võib terve aasta oodata, kasutatud autode hinnad rallivad

Uute autode müügis jätkub järgmisel aastal ilmselt langus, sest tootjatel ei jätku autode valmistamseks materjale. Kasutatud autode jaoks on aga käes tähetund – hinnad on korralikult tõusnud ja tõusevad uuel aastal veel.
Sellised hübriidid nagu BMW 530e ja 545e maksavad kasutatuna isegi rohkem kui on kirjas uue auto hinnakirjas. See on põhjusel, et uue saab kätte 2022. aasta tagumises otsas, teise aga kohe - aeg maksab.
  • Sellised hübriidid nagu BMW 530e ja 545e maksavad kasutatuna isegi rohkem kui on kirjas uue auto hinnakirjas. See on põhjusel, et uue saab kätte 2022. aasta tagumises otsas, teise aga kohe - aeg maksab. Foto: ZUMAPRESS.com / Scanpix
Kui tavaliselt sõltub ettevõtete käekäik sellest, kas turul on nõudlust, siis autotööstuses on see loogika nüüd pea peale pööratud. Koroonaviirus, tõrked tarneahelas ja komponentide puudus on viinud olukorda, kus tootjatel ja edasimüüjatel ei ole võimalik tarbijate suurt isu uute autode järgi teenindada, kirjutab Taani ajaleht Borsen.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele