• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,69%6 646
  • DOW 300,41%46 209,29
  • Nasdaq 1,14%22 516,16
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,69%6 646
  • DOW 300,41%46 209,29
  • Nasdaq 1,14%22 516,16
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • 10.09.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liina Kesküla: kas normaalne töökaaslane on proff või sõber?

Eestlased soovivad, et kolleegid oleksid sõbralikud, huumorisoonega ja ausad, leedulased aga hindavad karjäärivõimalusi ja kolleegide abil professionaalses mõttes arenemist, mis peegeldab Balti riikide tänapäevast töökultuuri, kuid ilmselt ka teatud ühiskondlikke ja kultuurilisi erinevusi, kirjutab If Kindlustuse Baltikumi personalidirektor Liina Kesküla.
Liina Kesküla
  • Liina Kesküla
  • Foto: Druvo
If Kindlustuse korraldatud uuringust selgus, et kõigis kolmes Balti riigis tähtsustavad inimesed enim lugupidamist üksteise suhtes ja kompetentsust. Samas selgub vastustest, et Eesti inimesed ootavad ennekõike sõbralikku töökeskkonda, Leedus aga tähtsustatakse karjäärivõimalusi ja professionaalset arengut. Lätlased on pigem seda meelt, et normaalses kolleegis peaksid kokku saama mõlemad pooled – ta peaks olema kompetentne professionaal, kes on valmis oma teadmisi ja oskusi jagama, aga samal ajal oleks hea olla töökaaslastega sõber ning vahel võiks ka nalja visata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.09.25, 11:55
Kuidas üks leping võib päästa miljonite eurode suurusest kahjumist?
Krediidikindlustus aitab ettevõtetel oma müüki kasvatada kuni 30%, sest annab võimaluse maandada makseriske ja võtta ette julgeid ekspordiprojekte.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele